Na poprawę humoru

Witajcie,


Czasami mamy gorszy dzień i złe samopoczucie. Czujemy się okropnie, spoglądamy na świat pesymistycznie i wszystko powoduje u Nas płacz. 


Ja zwłaszcza o tej porze roku tak mam. Dopada mnie prawdziwa chandra, a każde nie powodzenie doprowadza mnie do płaczu. O tym jak w takich chwilach sobie z tym radzę, będzie ten post.

Kiedyś na wykładzie z symptomatologii schorzeń mieliśmy opisywaną depresję, wtedy wykładowca powiedział pewne zdanie, które towarzyszy mi właśnie w takich chwilach.

Śmiech to zdrowie i ja się z tym zgadzam.


Gdy mam „te” gorsze chwile zawsze oglądam ulubione kabarety bądź śmieszne filmiki na youtube. Porządna dawka śmiechu zawsze poprawia mi samopoczucie. Wówczas zapominam o otaczających mnie problemach, przygnębiających sytuacjach. To pozwala mi zresetować umysł i chodź na chwilę odsunąć złe emocje. Po prostu musimy odsunąć od siebie wszystkie negatywne bodźce które oddziałują na nas źle.

Również dobrym sposobem jest zajęcie się czymś, aby nasza głowa nie myślała o problemach. Bardzo dobrze w tym celu sprawdza się rozwiązywanie krzyżówek bądź różnego rodzaju  zabawy z najbliższymi. Ja z najbliższymi gram w karty, w tysiąca. 
 

Najgorsze co w tych chwilach możemy zrobić to pogrążyć się w rozmyślaniu. To nigdy do niczego dobrego nie prowadzi, a wręcz przeciwnie. 


Dlatego dziś przesyłam Wam dużo pozytywnej energii. A na poprawę humoru wrzucam filmiki, przy którym zawsze śmieję się. 

Komentarze