Mały sukces :)

Witajcie

Gdy zdecydowałam się założyć bloga, nie myślałam, że znajdzie się ktoś kto będzie go czytał, a tym bardziej, że będą odbiorcy z zagranicy. Jednak bardzo się myliłam:)

Właśnie dziś została przekroczona liczba 1 000 wyświetleń. Pewnie przez nie których zawodowych blogerów ta liczba jest zdobywana wciągu tygodnia, jednak dla mnie 1 000 wyświetleń w ciągu 3 miesięcy od założenia bloga to dużo:) 

Dlatego też chcę Wam bardzo podziękować, za każde wejście na bloga, komentarz czy oddaną 1+. To wszystko dzięki Wam:)

To fajne uczucie, gdy opublikujesz post, a po 3 min masz już kilka wejść. Gdy zostaje pobita liczba dziennych wyświetleń to skaczę z radości, a swoją radość dzielę z siostrą (gorąca linia telefoniczna).

Liczę na to, że nadal pozostaniecie ze mną, bo każde wyświetlenie czy komentarz są dla mnie bardzo ważne. Dają mi motywację do dalszej pracy :)
 
 

Komentarze