Krem BB z Garniera

Witajcie
Teraz gdy na mojej skórze nie ma już krost i wielkich wulkanów. A po trądziku zostały małe przebarwienie, nie potrzebuję już silnie kryjących i ciężkich podkładów. 
Postanowiła na co dzień  używać kremu BB, który wyrówna mi koloryt i zatuszuje malutkie niedoskonałości mojej cery.
Opis producenta
 Krem BB Garnier Skin Naturals Miracele Skin Perfector to kosmetyk wielofunkcyjny. Posiada właściwości nawilżające i korygująco-upiększające. Może być stosowany jako podkład, krem lub baza pod makijaż. BB stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski. Zawiera pochodną witaminy C i filtr UV.
Producent zapewnia nas o 5 cudownych właściwościach swojego kremu BB:
- Nawilża 24h
- Wyrównuje koloryt
- Koryguje niedoskonałości
- Rozświetla
- Chroni przed promieniami UVA/UVB - SPF 15
Dostępny w dwóch odcieniach. Przeznaczony do cery normalnej i suchej.
Skrót `BB` w nazwie swojego kremu Garnier wywodzi od `Beauty Balm Perfector`, nie od `Blemish Balm Cream`. Wg deklaracji producenta jest to kosmetyk jedynie "inspirowany sukcesem azjatyckich kremów BB"!


Skład: Aqua, Isononyl Isononanoate, Isohexadecane, Glycerin, Alcohol denat., Peg-20 Methylglucose Sesquistearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methyl Glucose Sesquistearate, Cetyl Palmitate, Nylon-12, Cyclohexasiloxane, Propylene Glycol, Hydrogenated Polyisobutene, Stearyl Alcohol, Magnesium Aluminium Silicate, Phenoxyethanol, Parfum, Caprylyl Glycol, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Disodium Edta, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Caffeine, Ascorbyl Glucoside, Geraniol, Cellulose Acetate Butyrate, Poly Phosphorylcholine Glycol Acrylate, Citral, Ammonium Polycryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Polyvinyl Alcohol, Sodium Chloride, Butylene Glycol, Sodium Hyaluronate, [+/- May Contain CI 77891 / Titanium Oxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxids].
Za 50 ml kremu zapłacimy ok. 20 zł. 

Moja opinia
Opakowanie to tradycyjna tubka, której aplikator strasznie się brudzi.
Ja posiadam jasny odcień, jednak jest on i tak dla mnie za ciemny . Zapach jest dość przyjemny, delikatny.
Posiada jasnobeżowy odcień, a konsystencja kremu jest bardziej gęsta niż tradycyjnych kremów. Ponadto jest lepka i po nałożeniu na twarz włosy bardzo się do niej przyklejają. Dlatego zawsze po jego nałożeniu matuję twarz pudrem.

Krem należy umiejętnie rozprowadzić, bo lubi zostawiać smugi, ponadto po nałożeniu na twarz jest on widoczny.
Co do działania: średnio
Krem nie powoduje wyrównania koloru, raczej całą twarz przyciemnia. Krycie jest minimalne, nie jest w stanie zatuszować zaczerwienienia przy skrzydełkach nosa.Po nałożeniu skóra bardzo się świeci, mimo nałożenia pudru, po kilku godzinach widać już świecenie.
Zauważyłam, że zostawia ślady na ubraniach i szalach.
Nie podrażnia i nie zauważyłam u siebie wysypu pryszczy. Pozostawia delikatny stopień nawilżenia. 
Nie nadaje się na większe wyjście, raczej jest on na co dzień. Ja używam go gdy jestem w domu.
 Nie polecam go dla dziewczyn, które szukają dobrze kryjącego kremu BB. Raczej nie kupie go ponownie, wolę poszukać czego lepszego.

Komentarze