Świąteczke porządki

Witajcie

Ten post musimy zaliczyć do domowego, ponieważ będzie o porządkach świątecznych. 

Zawsze w okresie Świąt  Wielkanocnych w moim domu przeprowadzane jest wielkie sprzątanie.I w tym roku nie mogło być inaczej. Układanie w szafach, czyszczenie książek na półkach itd.
Podczas sprzątania mojego pokoju, a właściwie mycia okien wpadłam na pomysł, aby zrobić kilka zdjęć i pokazać Wam moje kwiaty


Dwa storczyki jeden jaśniejszy, a drugi ciemniejszy różowy.  Moja mama kocha te kwiaty i ma również inne kolory, ale akurat przestały kwitnąć, więc nie robiłam zdjęć.


Mycie okien czy też mebli, gdzie moje ręce mają styczność z środkami czystości wykonuję w rękawiczkach. Moje paznokcie jak i skóra dłoni są bardzo wrażliwe na różnego rodzaju detergenty, więc rękawiczki są obowiązkowym elementem sprzątania. A po skończonej pracy moje dłonie przechodzą dokładne kremowanie.

To dopiero początek sprzątania, ale wszystko ogarnę na czas.
Najgorsze zajęcia,których nie lubię wykonywać to układanie ubrań w szafie, mycie kuchenki gazowej oraz mycie naczyń. Nienawidzę tego robić, na szczęście mojej siostrze nie sprawia to problemu i może je za mnie zrobić:) U niej gorzej jest z łazienką, więc się dobrze uzupełniamy.

Po sprzątaniu czeka mnie jeszcze przygotowanie listy dań, które będą robione na święta. A później już tylko gotowanie i pieczenie:)
A jak u Was idą świąteczne porządki?

Komentarze

  1. Porządki prawie skończone, teraz już tylko myślę o wypiekach https://homebutik.wordpress.com/2016/03/16/jak-usprawnic-przygotowanie-swiatecznych-wypiekow/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam gotową całą listę z przepisami na święta:) nie długo będzie post z nowym przepisem wegańskim

      Usuń

Prześlij komentarz