Udany zakup

Witajcie
Dzisiaj chcę Wam pokazać mój zakup, który pokonałam już 3 miesiące temu. Nie pisałam o nim wcześniej, ponieważ nie byłam pewna czy powinnam napisać takiego posta. Jednak zakup okazał się bardzo udany, więc o nim piszę.
Kilka kilometrów od mojego miejsca zamieszkania znajdują się 3 markety chińskie. Przed świętami Bożego Narodzenia szukałam sztucznych kwiatów do dekoracji, więc udałam się do jednego z nich.
I tak sobie chodząc między regałami, na jednej z półek zobaczyłam wystawę torebek. Były takie śliczne i takie w moim stylu:) Najbardziej spodobał mi się jeden z modeli, który musiałam kupić.
Wiem co większość z Was myśli o chińskich rzeczach, mam podobne zdanie. Rzeczy Made in Chine są wykonane z marnej jakość towaru, szybko się niszczą itd. Jednak ta torebka tak mnie zauroczyła swoim wyglądem, że stwierdziłam, że za te 25 zł, które kosztowała i tak ją kupie. Nawet jeśli miałabym mieć ją tylko miesiąc.
Jednak torebka mnie mega zaskoczyła! 
 Posiada piękny brązowy kolor. Jest prosta, skromna, minimalistyczna. Jako jedyny ozdobny detal jaki posiada to przedstawiony na zdjęciu powyżej element. Torebka ma regulowanej długości pasek, co osobiście lubię. 
Torebka jest średniej wielkości, ale jest bardzo pojemna. Z przodu i z tyłu posiada 2 zamykane na zamek przegródki, w których bez problemu  mieści się zeszyt czy kalendarz. 
 Między tymi przegródkami znajduje się większa wolna przestrzeń, w której są małe kieszonki np. na telefon. Zamykana jest na zacisk magnesowy. 

Torebka jest wykonana ze skóro podobnego materiału, jednak co mnie zadziwiło jest on dość wytrzymały. Poszewka w środku torebki uszyta jest z bardziej sztywnego i mocniejszego materiału. Zamki dobrze działają, nic się nie zacina. Torebka jest dobrze zeszyta, nie ma usterek na szwach czy odstających nitek. Wszystko się dobrze trzyma. Właśnie najwięcej czas w sklepie przeznaczyłam na oglądanie tego jak jest zeszyta. 
Torebka kosztowała 25 zł, jednak przy kasie okazało się, że tego dnia w sklepie jest rabat na wszystkie torebki. W efekcie czego zapłaciłam za nią 17,50 zł:)  Tak, więc jak mogłam jej nie kupić:)
 Mój zakup jest ze mną od połowy grudnia i spisuje się idealnie. Nie zauważyłam przez ten czas żadnych zniszczeń, ciągle wygląda tak jak przy zakupie. Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ wszystko się w niej mieści, a przy tym nie wygląda na bardzo dużą. 

Kilka moich koleżanek pytało się gdzie kupiłam taką fajną torebkę, ich miny były bez cenne gdy usłyszały, że kosztowała 17,50 zł :) 
Czy Wy posiadacie, jakąś rzecz, którą kupiliście za grosze, a która jest z Wami już dłuższy czas i dobrze się spisują? 

Komentarze