Moje paznokcie nie nadają się do hybrydy

Witajcie

Dzisiejszy post będzie o paznokcia, a dokładnie o tym jak moje paznokcie nie chcą trzymać hybrydy.

Po odstawieniu Izoteku stan paznokci w dużej mierze się poprawił. Pazurki szybko rosły, były mocne i twarde. Nie łamały się, ani nie rozdwajały.

Prezentowały się tak 


Paznokcie były w naprawdę dobrym stanie, więc postanowiłam na święta zrobić sobie hybrydę. 

 I tutaj zaczął się mój problem. Hybryda na moich paznokciach wytrzymała tylko tydzień. Po dwóch dniach od jej założenia na paznokciach zaczęły robić się bąble. Pod hybrydę dochodziło powietrze, co powodowało jej odpadnięcie. Z dnia na dzień lakier odchodził coraz bardziej. 

Po jej ściągnięciu  zastanawiałam się w czym tkwi problem. Dlaczego u mnie tak szybko odpada, a u siostry potrafi wytrzymać nawet miesiąc.

Dopiero z Kasią doszłyśmy do wniosku, że cały problem polega na bardzo tłustej płytce paznokcia, która powoduje słabą przyczepność hybrydy do paznokcia. 

Mając już tą wiedzę postanowiłam zaryzykować jeszcze raz, ale tym razem postawiłam na porządne zmatowienie płytki. Umytą płytę zmatowiłam pilniczkiem i dwukrotnie użyłam odtłuszczacza.  Następnie nałożyłam hybrydę, która wyglądała tak.
 I niestety zmatowienie płytki nic nie dało, hybryda również odpadła w ciągu tygodnia. 

Najczęstszymi przyczynami odpadnięcia hybrydy są:
  • źle przygotowana płytka paznokcia, słabo zmatowiona i odtłuszczona
  • zbyt grube warstwy lakieru
  • lakier słabej jakości
  • stara lampa
  • nałożenie lakieru na skórki, wówczas może dojść do dostania się powietrza pod hybrydę i jej odpadnięcia
  • kruche i łamliwe paznokcie
  • i tak jak w moim przypadku bardzo tłusta płytka.

U mnie cały problem leży w tłuste płytce, ponieważ ze strony technicznej nakładanie hybrydy przebiegało prawidłowo. 

Teraz stwierdziłam, że zrobię sobie przerwę od hybrydy, przynajmniej 6-cio miesięczną. Po tej przerwie jeszcze raz spróbuję z manicure hybrydowy. A może moje paznokcie w ogóle nie tolerują tej metody.
Pozostawiam teraz moje paznokcie w naturalnej wersji, ale nie zrezygnuję z malowania tadycyjnymi lakierami.

A może Wy wiecie w czym tkwi problem odpadnięcia u mnie hybrydy? Z chęcią poznam Wasze zdanie:)

Komentarze

  1. Może nie zabezpieczyłaś wolnego brzegu, przez to widać białą krawędź i manicure ma mniejszą trwałość. Ja używam lakierów z semilaca, i nie miałam żadnych problemów z noszeniem i po ściągnięciu ich;) może powinnaś spróbowac hybryd z innej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabezpieczyłam wolny brzeg, ale hybryda zaczyna mi odchodzić po bokach paznokcia:( Nie nakładam również lakieru blisko skórek. Dziękuję za radę:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Odżywiałam je wieloma preparatami, ale to nic nie pomaga.

      Usuń
  3. 27 year-old Structural Engineer Rycca Simon, hailing from Langley enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Computer programming. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta 'Tour de France'. moja strona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz