Mój mix śniadań




Witajcie

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i o tym wie już każdy. Ja nigdy nie wychodzę z domu bez śniadania, no oczywiście jest jeden wyjątek np. badania które musimy wykonać na czczo. 

Zawsze muszę zjeść pierwszy posiłek, bo inaczej nie mogę prawidłowo funkcjonować. Zdarzyło mi się kiedyś z braku czasu nie zjeść śniadanie i powiem Wam szczerze nie wyszło mi to na dobre. Miałam słabą koncentrację, byłam senna i lekko mówiąc nerwowa. W tedy lepiej do mnie nie podchodzić :)

Dlatego teraz nawet braku apetytu z rana, muszę coś zjeść, chociaż mała kanapkę.

Jeśli chodzi o moje śniadania to tutaj  nie mam stałego menu. Zazwyczaj jem kanapki w różnej formie, ale potrafię także przez cały tydzień jeść chleb z dżemem truskawkowym, bo akurat mam na niego fazę. Po takim tygodniu przez co najmniej miesiąc nie spojrzę na kanapkę z dżemem:) No cóż tak już mam.

A teraz przedstawię Wam kilka propozycji mojego porannego jedzenie

 Kupne musli z mlekiem (tradycyjnym, krowim)

 Kasza jaglana z jabłkiem, jogurtem naturalnym i cynamonem. Pychota :)

Domowe granola z jogurtem naturalnym i owocami.  W okresie zimowym znacznie częściej jem owsiankę, ponieważ lubię z rana zjeść coś ciepłego.



Cebula duszona z jajkiem podana na chlebie. Taką pyszną cebulę potrafi zrobić tylko mój tata:)
 Tost francuski czyli czerstwy chleb obtoczony w jajku  smażony na oleju. Podany z dowolnym dżemem, u mnie akurat jest malinowy.
 Ulubione kanapki z awokado i papryką.
 Tradycyjna jajecznica polana ketchupem.
 I na koniec kanapki z domowego chleba z różnymi dodatkami.
To chyba moje najczęstrze formy śniadań, które u mnie występują.

A co Wy najczęściej jecie na pierwszy posiłek? 

Komentarze