Pielęgnacja mojej cery- aktualizacja



Hello,

Był już post z kosmetykami, ale postanowiłam Wam pokazać jak krok po krok wygląda moja poranna pielęgnacja.  Samo pokazanie kosmetyków już było, a wiem, że większość z nas jest jeszcze ciekawa w jakiej kolejności ich używać

Tak więc zapraszam Was na czytanie:)

 Zaraz po przebudzeniu myję twarz żelem micelarnym


Po dokładnym umyciu i osuszeniu cery nakładam krem pod oczy Maxmedical. To mój ulubieniec wśród kremów pod oczy, zwłaszcza latem.


  Następnie nakładam serum nawilżające. Bardzo szybko się wchłania więc nie muszę długo czekać i mogę aplikować kolejne produkty.

Gdy wiem, że będę długo przebywać na słońcu to używam kremu z filtrem. Obecnie posiadam kilka próbek, które testuję, ale jeszcze nie znalazłam idealnego.

Gdy gdzieś wychodzę nakładam krem BB lub podkład w zależności czy mam większe wyjście i muszę posiadać lepsze krycie.


Wieczorną pielęgnację  zaczynam od dokładnego demakijażu. Jeśli nie mam mocnego makijażu do używam płynu micelarnego oraz żel do mycia. Natomiast gdy mam podkład używam żelu razem ze ściereczką z mikrofibry, która w cudowny sposób usuwa makijaż.

Oczywiście krem pod oczy, serum do rzęs to obowiązek. W zależności od tego jak danego dnia wygląda moja skóra, lub czego potrzebuje używam kremu z kwasem migdałowym lub mocniejszego kremu nawilżającego.



Peeling wykonuję sporadycznie, tak samo jest i w przypadku maseczek. Raz na jakiś czas, ale chyba muszę to zmienić i zacząć używać ich bardziej regularnie.

Jeśli chodzi o zabiegi w salonie kosmetycznym, to w tym miesiąc jestem na taki zapisana, ale o tym napiszę w osobnym poście.
 


Tak więc wygląda ostatnio moja pielęgnacja cery. Nie ma tutaj wielu kosmetyków czy też skomplikowanych zabiegów. A na dzień dzisiejszy jestem usatysfakcjonowana stanem mojej skóry.

Ja  zabiera się teraz za pisanie pracy magisterskiej,  a Wam życzę  miłej niedzieli:)




Komentarze