Paznokcie malowane zwykłymi lakierami



Witajcie,

Hybrydę robię bardzo rzadko, częściej maluję paznokcie zwykłymi lakierami, ponieważ moje paznokcie nie za dobrze znoszą hybrydę długo noszoną. Po 2 miesiącach noszenia hybrydy ( co 2 tygodnie zmiana koloru) paznokcie muszą trochę odpocząć, zregenerować się.

Wówczas w ruch idą zwykłe lakiery

A teraz pokaże Wam moje paznokcie pomalowane zwykłymi lakierami.

Delikatna mięta z Miss Selene nr 249



Piękna czerwień od Golden Rose nr 53



Granat z drobinkami fioletu Maybelline Colo Rama 103


I kolejny raz niebieski kolor 

 Przed nałożeniem koloru paznokcie maluję odżywką Eveline 8w1, to taka moja baza. A na koniec na kolor nakładam top coat z Bell, dzięki niemu nie mam problemu z odciskami, a i sam lakier szybciej zasycha.

Tyle jest ładnych kolorów, że aż ciężko jest się zdecydować jaki kupić;)
Nie które dziewczyny mają swoje ulubione kolory i potrafią ciągle malować na jeden odcień, niestety mi podobają się prawie wszystkie. Dlatego też zawsze mam problem aby zdecydować na jaki kolor mam malować.


Komentarze