Foodbook 6/2017

Witajcie,

 Jesteście ciekawi co ostatnio zjadłam i uwieczniłam na zdjęciach?  Dowiecie się wszystkiego czytając tego posta.

 Śniadanie

Śniadanie w wersji na słodko, czyli musli z owocami, jogurtem naturalnym i wiórkami kokosowymi.

Lunch w pracy
Wiosenna sałatka z kapusty pekińskiej, ogórka, pomidora, rzodkiewki, papryki, cebuli, szynki, jajka i nasion słonecznika. Wszystkie składniki skropione były oliwą z oliwek.

Obiad
 Domowa zupa z grochu polnego na wędzonce,

 oraz coś bardzo pysznego czyli wątróbka drobiowa duszona z jabłkami, do tego ziemniaczki i maślanka.

Kolacja
Domowa pizza z szynką, cebulą, papryką konserwową i ogórkiem kiszonym.

Już nie mogę się doczekać kiedy wyrosną moje warzywka, nie ma nic lepszego niż robienie sałatek i soków z warzyw, które zbiera się samemu z grządki. Zero chemii,  tylko sama natura oraz cudowny smak i zapach;)

Komentarze

  1. Bardzo fajny blog! Twoje wpisy bardzo przyjemnie się czyta, zamieszczasz super porady i na pewno będę wpadać tu częściej. Mam tylko pytanko - czy masz jakąś stronkę na fb gdzie informujesz o nowych wpisach ? :) Pozdrawiam i powodzenia w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, bardzo dziękuję za miłe słowa :* Nie posiadam konta na fb, ale możesz mnie śledzić na insta jako "dorcia93x" ,tam czasami informuję o nowych postach na blogu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz