Pora na kawe!

Witajcie,

Bardzo lubię kawę! Ale piję ją tylko ze względu na jej smak, a nie po to aby dodać sobie energii. 
Kawę zazwyczaj pije w południe i jest to mój mały rytuał w ciągu dnia. Podczas którego nieśpiesznie delektuje się smakiem i aromatem ulubionego napoju. 

Dziś pokaże Wam jak robię moją ulubioną kawę.

Na samym początku zaczynam od zmielenia ziaren kawy Jacobs Konung.
Kawę zaparzam w zaparzaczu, aby nie było fusów.


Gdy  nasza kawa już się zaparzy co trwa ok. 5-8 min przelewam ją do kubka, do którego wcześniej wsypuję 2 łyżeczki cukru trzcinowego.

Kawę zazwyczaj piję z mlekiem. 

Lubię dodać do kawy syropy. Mamy do wyboru wiele smaków. Ja mam: waniliowy, orzechowy, migdałowy oraz o smaku czekolady z rumem.

Dziś wybrałam orzechowy.
 Koniec. Teraz zostaje mi tylko spokojne picie tego cudownego napoju.

Pozdrowienia dla wszystkich kawoszy.

Komentarze