Reanimujemy zniszczone paznokcie

Witajcie
 

Zawsze miałam cienkie, delikatne i podatne na uszkodzenia mechaniczne paznokcie. Może to byś spowodowane tym, że kiedyś je obgryzałam, niestety.

Jednak, od kiedy zaczęłam kurację Izotekiem, stan moich paznokci pogorszył się. Zaczęły się rozdwajać i szybko łamać. Są nadmiernie suche oraz matowe.


Również skóra wokół paznokci nie jest w najlepszej kondycji. Skórki są suche, zadzierają się oraz pękają. Niekiedy nawet pękają do krwi. 


Postanowiła zrezygnować z malowania i wprowadzić do mojej pielęgnacji olejowanie. W tym cele sporządziłam serum olejowe, którym mam zamiar smarować paznokcie oraz skórę wokół nich. 


W skład mojej mieszanki wchodzi:
  • kapsułki witaminy A i E
  • olej lniany
  • olej łopianowy
  • olejek Alterra papaja i migdał
  • oliwa z oliwek




Mam zamiar stosować również odżywkę Eveline 8w1, która kiedyś znacznie poprawiła stan moich paznokci. Były one wówczas zniszczone po hybrydzie. 


Mam nadzieję, że to mi pomoże a paznokcie staną mocniejsze i ładniejsze.

Czy Wy też używacie olejów w pielęgnacji paznokci? Jakie zaobserwowałyście efekty ich stosowania? 


Komentarze