Świąteczny post

Witajcie
Dzisiaj post będzie krótki, ponieważ u mnie w domu przed świętami jest tyle pracy, że po prostu nie mam kiedy pisać. 
Ale za to udało mi się znaleźć w tych wszystkich zajęciach chwilkę, aby zrobić zdjęcia moich dekoracji. Nie jest ich dużo, ponieważ ja nie przepadam za przepychem i zbyt dużą ilością dekoracji. 

Tak prezentuje się moja choinka. Zawsze była on duża, ale w tym roku jest mała i stoi na stoliku.  A gdy jest zapalona wygląda tak.
Stół natomiast prezentuje się tak. Bieżnik świąteczny, stroik oraz gwiazdy betlejemski w czerwonym wazonie.

A na parapecie w kuchni jest stroik, który sama zrobiłam.
 Mam jeszcze świecącą gwiazdę na zewnątrz domu i to właściwie tyle jeśli chodzi o dekoracje domu.

Następny post będzie dopiero po świętach,ponieważ ten czas chciałabym wykorzystać na spędzenie go z rodziną. Więc już teraz chciałabym życzyć wszystkim którzy odwiedzają mojego bloga Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.
 

Komentarze

  1. Świetny post! #PrzekażUsmiechWŚwięta
    Czekam na kolejne! I przepiękne mała choineczka ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz