Świąteczny upominek

Witajcie

Widać już u Was święta, czujecie tę świąteczną atmosferę? 

U mnie już powoli widać święta, dziś wzięłam się za świąteczne porządki, a wczoraj gotowałam bigos. W sobotę mam w planach pieczenie pierniczków i ubieranie choinki.

Święta Bożego Narodzenia to zdecydowanie moje ulubione święta, lubię rodzinne spędzanie czasu oraz cała tę magię. 

Wczoraj dostałam mały upominek, który sprawił uśmiech na twarzy. A mianowicie zestaw kosmetyków do kąpieli firmy Yves Rocher o zapachu maliny.
Zestaw był pięknie i prosto zapakowany. W jego skład wchodzi:

Żel pod prysznic i do kąpieli 400ml.



 A tutaj macie jego skład.

 

Mleczko do ciała o ślicznym kolorze


2 kosteczki mydełka 50g

 2 pastylki do kąpieli 15g



 W zestawie znalazł się także kupon rabatowy
Nie robiłam jeszcze testowania tych produktów, ale jak tylko je wypróbuje to zdam Wam relację. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że zapach jest przepiękny, słodki i delikatny. Trochę przypomina mi gumę malinową Mambę:)

Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale jak wiecie jestem początkującym blogerem i jeszcze nie opanowałam sztuki dobrego robienia zdjęć. Mam nadzieje, że mi to wybaczycie, postaram sią aby kolejne były lepsze.

Komentarze

  1. Zapachy tych żeli są przepiękne,są to produkty pochodzenia naturalnego,to jednak ja doczytałam się w ich składzie niedobrych składników.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz