Kosmetyki myjące firmy ABENA

Witajcie

Sucha skóra to nic przyjemnego.Wiedzą o tym dziewczyny, które posiadają taki rodzaj skóry.
Ja zawsze miałam skórę całego ciała normalną, a twarzy tłustą. Od kąt biorę Izotek, jest ona sucha i nie przyjemnie ściągnięta. Stała się bardzo wrażliwa i większość kosmetyków powodowało pieczenie i zaczerwienienie.

Zaczęłam szukać delikatnych produktów myjących, które by jednocześnie nawilżały. I tak oto trafiłam na produkty firmy ABENA.

 Kupiłam olejek pod prysznic i do kąpieli oraz kremowe mydło.
Kremowe mydło w płynie. Co pisze producent:
Nie zawiera kolorantów oraz perfum. Pozostawia na skórze naturalny poziom nawilżenia. Produkt posiada oznakowanie Skandynawskim Znakiem Ekologicznym, który zapewnia o najlepszym wyborze dla środowiska połączonym z wysoką jakością produktu. ph 4,5.
Tutaj macie cały skład.
Mydło jest wydajne, dzięki opakowaniu z pompką dostajemy wystarczającą ilość produktu. Jest bez zapachowe, dobrze się pieni. Konsystencja nie jest gęsta, ale też nie jest zbyt rzadka.
Kosmetyk dobrze myje, bo to ma robić. Skóra po nim jest miękka, nawilżona, ale nie lepka. Mydło nie podrażnia, nawet użyte na zraniona skórę nie powoduje pieczenia.

Olejek pod prysznic i do kąpieli. Co pisze producent:
Olejek polecany do wszystkich typów skóry, szczególnie dla skóry suchej i włosów. Zawiera olej kokosowy oraz olej rycynowy. ph 4-5.
Opakowanie, konsystencja i zapach są takie same, jak w przypadku wcześniej wymienionego mydła.
Olejek nie podrażnia, nawilża i odświeża. Ja używam go również do mycia włosów i sprawdza się świetnie. Radzi sobie nawet z olejami, które stosuje na włosy. Nie powoduje szybszego przetłuszczania, fajnie odbija włosy od nasady. Włosy po jego zastosowaniu są miękkie, miłe w dotyku. Ja mam odczucie że jest ich więcej, może dlatego że olejek ich nie obciąża.

Oby dwa produkty mają pojemność 500 ml, a jeśli chodzi o cenę to za mydła zapłaciłam 6 zł, a za olejek 15 zł. Kupiłam je całkiem przez przypadek w sklepie ortopedycznym, gdy kupowałam taśmy do tapingu. Myślę, że można je kupić w aptekach lub przez internet.

Ja jestem bardzo zadowolona z tych produktów do mycia. Mam już 2 opakowanie tego olejku i coś czuje, że na tym się nie skończy:)

Czy ktoś z Was spotkał się z tymi kosmetykami? Jak sprawdziły się u Was? Jestem ciekawa Waszej opinii.
 

Komentarze