Revitax- ulubiony szampon do włosów

Witajcie

Znalezienie odpowiedniego szamponu dla włosów, który spełniłby wszystkie nasze potrzeby jest bardzo trudne. Ja swojego ulubieńca znalazłam po kilku latach, w których przez moje ręce przewinęły się różnego rodzaju szampony. Raz lepsze, a raz całkiem do niczego.

 Mowa tutaj o szamponie na porost włosów Revitax.  

Opakowanie i cena
Butelka szamponu wykonana jest z plastiku, dodatkowo jej kształt zapobiega wyślizgiwaniu się z mokrej ręki. Posiada fajne i dobrze zrobione otwieranie, które nie powoduje wylewania się szamponu np. podczas transportu . Tak więc jeśli chodzi o funkcjonalność opakowania jestem zadowolona. Butelka ma 250 ml i kosztuje 19 zł, ja kupuje go w sklepie medycznym.

Konsystencja i skład
Szampon jest dość płynny, dobrze się pieni i rozprowadza na włosach. Szampon jest przezroczysty o delikatnym świeżym zapachu.
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Disodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Piroctane Alamine, Coffeine, Panthenol, Niacinamide, Menthol, Dimethiconepropyl Pg-Betaine, Citric Scid, Benzyl Alcohol, Tocopherol, Propylene Glycol, Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Polyquaternium-10, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal.
Opis producenta
Odświeżający szampon na porost włosów Revitax zapobiegający uwarunkowanemu dziedzicznie lub hormonalnie wypadaniu włosów. Pielęgnuje włosy i jest przy tym łagodny dla skóry głowy. Kofeina wzmacnia osłabione cebulki włosów i jednocześnie stymuluje porost włosów. Dodatkowo szampon na porost włosów Revitax zawiera witaminę B3 i pantenol, włosy stają się elastyczne i łatwe do czesania. Ponadto szampon zapobiega tworzeniu się łupieżu. 

Moja opinia
Ten szampon stosuje już około 3 lat, jednak robię sobie przerwy i co któreś mycie używam innego szamponu, aby nie przyzwyczaić głowy. Zużyłam już kilka butelek, i zawsze mam zapas, bo kupuję kilka sztuk. Jest bardzo wydajny i wystarczy mała ilość aby umyć całe włosy.
Szampon dobrze oczyszcza włosy i zmywa wszystkie oleje. 
Nie plącze włosów, a ułatwia ich rozczesywanie. Również nie powoduje obciążenia, wręcz przeciwnie moje włosy po jego użyciu są odbite od nasady. Włosy po myciu są miękkie w dotyku, błyszczące i lepiej się układają.
Na 100 % leczy łupież, bynajmniej tak było w moim przypadku, kiedy to nabawiłam się strasznego łupieżu i strupów na skalpie po innym szamponie. Ten zlikwidował ten problem oraz swędzenie głowy.
Wypadanie włosów w pewnym stopniu się zmniejszyło, baby hair mam zawsze, jednak od czasu jego stosowania jest ich więcej. 
Najlepsze rezultaty daje, go włączymy do pielęgnacji wcierkę. Ja zauważyłam, że ten szampon w połączeniu z wcierką daje lepszy efekt niż ta sama wcierka z innym szamponem. Zawsze podczas mycia zostawiam powstałą pianę na kilka minut, aby szampon miał dłuższy kontakt ze skórą i mógł lepiej zadziałać.
Tego szamponu używa równiej moja siostra i mama. Są z niego bardzo zadowolone. 

Na ten czas to mój ulubiony szampon, ale nie wykluczam, że "zdradzę"  go z innymi, ponieważ lubię testować nowe kosmetyki.
A jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów, jakiego najczęściej używacie ?

Komentarze

  1. Super wpis! Może chciałabyś swoją historią podzielić się na stronie producenta? Prosimy o kontakt artbiznes.kontakt@gmail.com lub 793 980 660 ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz