Isana- suchy szampon

Witajcie
Był okres w moim życiu, kiedy nie używałam suchego szamponu, ba ja nawet o nim nie słyszałam. 
Jednak z biegiem lat moje włosy zaczęły się mocno przetłuszczać, co zmusiło mnie do zakupu takowego produktu. 
Suchy szampon z Isana dostępny w Rossannie , był moim pierwszym zakupem. 
Opis producenta i skład
Suchy szampon do włosów Isana to idealne rozwiązanie pozwalające na umycie włosów w tzw. międzyczasie bez użycia wody. Włosy zostaną odświeżone w przeciągu kilku sekund i staną się ponownie puszyste. Fryzura nie ulegnie zmianie, a włosy będą wyglądały na zadbane.
- włosy pachnące świeżością
- mycie bez wody
- łatwe w rozczesywaniu
Idealna pielęgnacja w międzyczasie.

Skład: Butane, Aluminum Starch, Octenylsuccinate, Alcohol denat., Parfum, Hexyl Cinnamal, Aqua, Distearyldimonium Chloride, Isopropyl Alcohol.

Cena; 9,99zł / 200g

U mnie ten szampon się sprawdza, robi to co powinien. Odświeża włosy, po jego użyciu nie wyglądają na przetłuszczone. Zapach mi nie przeszkadza, nie jest jakoś bardzo intensywny czy męczący. Dobrze rozprowadza się na włosach, a aplikator rozpyla odpowiednią ilość produktu. Po rozpyleniu na włosach wygląda jak biały proszek, pyłek, który z łatwością możemy wyczesach. Po wyczesaniu nie jest widoczny na włosach, bynajmniej na moich. Ja mam włosy w kolorze jasnego brązu, niestety nie wiem, jak wyglądałby na włosach  czarnych.


Używałam go przed kuracją Izotekiem, w trakcie tej kuracji nie stosowałam go, wróciłam do niego po zakończeniu leczenia. Efekty jego stosowania były takie same. Zadowalające. Kiedyś używałam suchego szamponu z Batiste, jednak ten z Isany okazał się być lepszy dla moich włosów. 

Ten kosmetyk kilka razy mnie uratował gdy miałam przetłuszczone włosy i musiałam wyjść z domu. Od razu widać różnicą, włosy wyglądają znacznie lepiej, oczywiście nie tak jak po myciu. Nie osypuje się, nie kruszy. Nie zauważyłam żeby wysuszał włosy bo zazwyczaj mam go na włosach kilka godzin.
Nie jest  to raczej produkt do regularnego stosowania, tylko sporadycznego, w sytuacjach awaryjnych. 
Jednak dla mojej mamy, która po operacji ślinianki, gdy nie mogła z powodu szwów normalnie umyć włosów, ten szampon okazał się zbawieniem. Stosowała go przez tydzień i była bardzo zadowolona.
Uważam, że jak na tą cenę i łatwy dostęp jest to produkt godny wypróbowania. Czasami warto go mieć, na wszelki wypadek, ponieważ nigdy nie wiemy co może się nam przydarzyć:)
Czy Wy używacie suchych szamponów,które są Waszymi faworytami?

Komentarze

  1. Chyba mamy podobne włosy :) Moje również szybko się przetłuszczają i czasami ratuję się suchym szamponem. Testowałam Batiste i Isanę, zostanę chyba przy tym drugim. Isana świetnie się u mnie sprawdza i jest bardziej wydajna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to muszę do Ciebie wpaść i zobaczyć co się u Ciebie sprawdziło, może i u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz