Tabletki na wzmocnienie włosów mi paznokci

Witajcie

Jaki wiecie moje paznokcie nie są teraz w najlepszym stanie, a i odżywienie włosów od wewnątrz też nie zaszkodzi.

Postanowiłam rozpocząć kurację  wewnętrzną tabletkami ze skrzypu polnego z bambusem i witaminami firmy Nord Farm.
Już kiedyś stosowałam ten suplement diety i pamiętam, że byłam zadowolona z efektów jakie uzyskałam po jego używaniu.
Opakowanie zawiera 60 tabletek, które starczą nam na 2 miesiące pełnej kuracji. Ponad to w opakowaniu posiadamy w gratisie pomadkę ochronną, o której napiszę Wam w osobnym poście. Za całe opakowanie zapłaciłam 12 zł.
Poniżej macie skład tabletek.
Skrzyp z bambusem + vit
substancja wypełniająca (celuloza mikrokrystaliczna), ekstrakt z pędów bambusa Bambusa vulgaris zawierający 70% krzemionki, ekstrakt z ziela skrzypu polnego Equisetum arvense, glukonian cynku, witamina C (kwas L-askorbinowy), ekstrakt z liści pokrzywy Urtica dioica, substancja przeciwzbrylająca (sól magnezowa kwasów tłuszczowych), witamina BI (monoazotan tiaminy), biotyna (D-biotyna).


Zawartość substancji czynnych charakteryzujących produkt:
Nazwa substancji: W porcji dziennej (1 tabletka) ZDS*
Ekstrakt z pędów bambusa,  w tym:
70 % krzemionka
100 mg
70 mg
 --
 --
Ekstrakt z ziela skrzypu 35 mg  --
Witamina C 30 mg 37,5 % ZDS*
Ekstrakt z liści pokrzywy 15 mg  --
Cynk 5 mg 50 % ZDS*
Witamina B1 0,55 mg 50 % ZDS*
Biotyna 25 mcg 50 % ZDS*


O efektach nie mogę Wam jeszcze napisać, ponieważ "zjadłam" dopiero 2 tabletki. Z pewnością jak skończę kurację to Wam napiszę czy zauważyłam jakieś efekty ich stosowania.

Czy Wy stosowałyście te tabletki? A może znacie inne lepsze witaminy wpływające na poprawę włosów i paznokci. Czekam na Wasze propozycję. 

Komentarze

Prześlij komentarz