Czym pachnie Dorcia?

Witajcie
Były już kosmetyki pielęgnacyjne jak i kolorówka, więc przyszedł czas, aby pokazać Wam poje perfumy.
Zacznę od tego, że mam inne perfumy na co dzień, a inne a większe wyjście. 
Lubie zapachy delikatne, odświeżające, kwiatowe, ale z lekką nutą ostrości. Nienawidzę słodkich zapachów, więc wanilia, truskawka czy czekolada to nie są nowe zapachy.
Jeden z codziennych zapachów jaki posiadam to Bi-es Love Forever Green.
Nuty zapachowe: amerykańskie jabłko, ogórek, magnolia, grejpfrut, tuberoza, drzewo sandałowe, ambra.
Jest świeży, delikatny i kobiecy. Długo utrzymuje się na ubraniach, na skórze trochę krócej (ok. 3 h), co nie zmienia faktu że jest świetny. Idealny zarówno gdy idziemy na zakupy
Polecam go wszystkim kobietom, zwłaszcza tym którym do gustu przypadł zapach Donny Karan - którego te perfumy są całkiem dobrą podróbką. Nie są to perfumy, które są z nami cały dzień, więc ich cena nie jest duża- ok. 22 zł.
Perfumy z Avon Perceive były przez dłuższy czas moim ulubionym zapachem. 
Nuty zapachowe: frezja, gardenia, biały pieprz, gruszka, goździk, śliwka damasceńska, orchidea waniliowa, piżmo, drzewo sandałowe. 
Bardzo lubię te perfumy, są eleganckie, kobiece, czuć klasę. Zapach jest uniwersalny, kojarzy mi się ze świeżością morskiej bryzy. Jest orzeźwiający, chłodny, nieco zadziorny, dzięki pieprzowej nucie. Ponadto posiadają piękny flakonik, który wyglądem przypomina kryształ lub bryłę lodu. Za flakonik 50 ml zapłaciłam 69,99 zł.

Ultra Sexy to idealny zapach dla kobiety, która pragnie uwodzić i czarować swoim seksapilem. Trochę przypomina mi  Playboy "play it sexy". Według mnie to idealny zapach na wieczór.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: gruszka, bergamotka, marakuja
nuta serca: magnolia, brzoskwinia, peonia
nuta bazy: złoty bursztyn, piżmo, słodkie drewno


Mimo, że ten zapach posiada nutę słodyczy, bardzo przypadł mi do gustu, prawdopodobnie, dlatego że nie jest on męczący ani duszący.  Flakonik ładnie wygląda, ale ta koronka mi nie pasuje, wolałabym klasyczne zamykanie, ponieważ do torebki nie jest ono dość praktyczne. Za flakonik 50 ml zapłacimy ok 60zł.

A teraz na koniec, mój nowy nabytek, również z Avon,  perfumy Summer White Sunset 

Nuty zapachowe: różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy
Zapach z kategorii kwiatowo- orientalna. 

Cieplutki, letni, świeży a jednocześnie ma jakieś nuty orientalne, bardzo ciekawie skomponowane i wyważone. Kojarzy się z urlopem i beztroską. Zdecydowanie to zapach na lato i w tym okresie będę go używać. Użyłam go gdy byłam na uczelni, a gdy wróciłam do domu po 8 godz jeszcze był wyczuwalny. Od kilku osób słyszałam również że mam ładne perfumy:) 

Te perfumy o pojemności 50 ml kosztują śmieszne pieniądze, bo 20 zł.

Tak więc to będzie prawdopodobnie mój letni ulubieniec:)


Kojarzycie któreś z wyżej wymienionych? A jakie są Wasze zapachy?

Komentarze

  1. Ja kojarzę zapachy Bi-es. Produkowane są przez bodajże polską firmę ale są naprawdę dobrej jakości, mają piękne nuty zapachowe i co dla mnie równie ważne niewygórowane ceny. Pozdrawiam! PS. Bardzo fajny blog, twoje posty naprawdę potrafią wciągnąć :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz