Moja kolekcja lakierów do paznokci.


Witajcie

Moje paznokcie już są w lepszym stanie i zdecydowanie mogę je już malować.
Postanowiłam pokazać Wam moją małą kolekcje lakierów. Nie jest ich dużo, w porównaniu z tym co pokazują inne blogerki, ale mi taka ilość w zupełności wystarcza.

Większość lakierów jakie posiadam są z firmy Miss Selene. Lubię je za małą pojemność, niską cenę, dostępność i duży wybór kolorów. 








Jeśli chodzi o jakość tych lakierów, to jest ok, na moich paznokciach potrafią wytrzymać w nienaruszonym stanie do 3 dni, co jest naprawdę dobrym wynikiem. Nie zasychają tak szybko w buteleczce, a że posiadają małą pojemność jesteśmy w stanie zużyć je do końca. Jedyny minus jaki posiadają to nie wygodny pędzelek, którym bardzo trudno się maluje. 

Kolejne lakiery to już zbieranina kilku firm.

Miętowy lakier firmy PABLO, który na zdjęciu wgląda jak niebieski jest bardzo fajny. Dobrze pokrywa płytę paznokcia i nie pozostawia smug.
 Te lakier w kolorze koralowo- pomarańczowym jest idealny na sezon letni. Pięknie wygląda na opalonych dłoniach.
 A tutaj już bardziej jesienny lakier w kolorze fioletowo- szarym. Posiada jeden z najfajniejszych pędzelków. Cieniutki i nie zbyt długi, dzięki któremu malowanie jest łatwiejsze.
 Perłowy róż oraz tradycyjna czerń.


 Nie przepadam za lakierami perłowymi, dlatego perłowy różowy i perłowy biały są lakierami zarezerwowanymi dla mojej siostry i mamy.

I na koniec piękna ciemna śliwka. Kolor jest prześliczny, jednak samo malowanie to istna tragedia. Ten lakier pozostawia straszne smugi i zacieki. Najczęściej wykonuje nim proste zdobienia.

Jako bazy używam odżywki Eveline 8w1, natomiast nie stosuję utwardzacza czy top coatu. 

To na tyle jeśli chodzi o moje  lakiery do paznokci. Nie podawałam Wam cen, ponieważ ich nie pamiętam, niektóre lakiery mam już kilka miesięcy.

A Wy z jakiej firmy najczęściej macie lakiery, jakie lubicie?

Komentarze