Spacer w poszukiwaniu wiosny

Witajcie

Jako, że dziś mieliśmy piękny, ciepły i słoneczny dzień postanowiłam się wybrać na spacer. Pokażę Wam i kilka zdjęć ze spaceru, które pokazują piękno przyrody, która mnie otacza.
W poszukiwaniu wiosennych kwiatów udałam się do ogrodu. Na zdjęciu uwieczniłam krokusy.


Już niedługo będę mogła cieszyć oko pięknymi tulipanami:)




Pierwszy i ostatni raz zabrałam mojego pieska na spacer, w którym chcę robić zdjęcia. Ponieważ Dino przegonił mi 2 zające, wystraszył 2 sarny i bażanta. A miałam zamiar zrobić  fajne zdjęcia zwierzętom, a tak będzie tylko ,,straszak" Dino:)


Powyżej na zdjęciu ślady kopytków prawdopodobnie należących do sarny.
A jak przystało na wiejskie klimaty są też zdjęcia pól. Bo jak większość z Was wie, wiosna na wsi jest sezonem prac polowych.





Nawet udało mi się sfotografować ciągnik w czasie pracy. Siew w pełni.
No i oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęć naszych pięknych las. Mam to szczęście, że w mieszkam w ich otoczeniu. 





A na koniec krótki filmik przedstawiający 2 samoloty,które leciały nade mną. W ogóle nad moim domem lata ich bardzo dużo.  Mój tata się śmieje, że mają nad nami autostradę :)

Ja już spacerku, borówki przywiezione, ciasta upieczone. A reszta prac została odłożona na jutro.

A jak  Was z przygotowaniami? Ciasto już popieczone ?

 
 

Komentarze