Henna brwi w domowym zaciszu



Witajcie,

Ten post będzie poświęcony brwią. Jeśli chcecie wiedzieć jak o nie dbam to zapraszam do zapoznania się z postem.

Moje brwi są grube, ale rzadkie, ponadto są bardzo jasne i cienkie. Dlatego też ich regulacja jest bardzo trudna.


Regulację robię sama w domu, natomiast hennę brwi zazwyczaj wykonuję w salonie kosmetycznym. Jednak dziś postanowiłam wykonać ją w domu. 
A tutaj cały mój asortyment potrzebny do wykonania zabiegu.

Henna Delia 4.0
Tradycyjna henna w proszku przeznaczona do farbowania brwi i rzęs w warunkach domowych. Wyjątkowo łatwa i innowacyjna aplikacja. Opakowanie zawiera dwie saszetki. Wystarczy wymieszać ich zawartość do uzyskania jednolitej, kremowej konsystencji, a następnie nałożyć na brwi.
Opakowanie tradycyjnej henny wystarcza na jednorazowy zabieg. Kosztuje ok. 5 zł  jest dostępna w większości drogeriach.

Składniki

 Po wykonaniu regulacji brwi za pomocą pęsetki, zabrałam się za zrobienie henny. W kieliszku wymieszałam 2 zawarte  w opakowaniu saszetki. 


Po nałożeniu henny na brwi,oraz na rzęsy poczekałam 10 min. Następnie usunęłam hennę płynem micelarnym, a później umyłam twarz zwykłym żelem.

 A poniżej macie efekt końcowy mojego zabiegu. Jestem nawet zadowolona, jak na pierwszy raz wyszło całkiem dobrze.

Z bliska wygląda to troszkę inaczej, ponieważ tak jak pisałam na początku moje włoski są jasne i cienkie. Przez co trudno je usunąć za pomocą pęsetki, czasami pęseta nie może ich złapać. Na zdjęciu widać jeszcze zaczerwienienie po wyrywaniu włosków.

Do pielęgnacji brwi i rzęs używam pomadki z Alterry, którą aplikuję codziennie wieczorem. Po niej włoski są mocniejsze i wypadają w mniejszej ilości. 

Taka pielęgnacja w zupełności mi wystarcza, nie jestem za nakładaniem dużej ilości kosmetyków, ponieważ  czasami mniej znaczy lepiej:)

 

Komentarze