Nowa paletka do brwi -The One Eyebrow Kit


Witajcie

Jak już wiecie z postu o hennie moje brwi nie są zbyt gęste, więc muszę je sobie zagęścić. W tym celu postanowiłam wypróbować paletkę do brwi z Avon.

Opakowanie jest podłużne, plastikowe, wyposażone w lusterko. Zawiera dwa cienie oraz wosk, mający ujarzmić nasze niesforne brwi. Pod spodem opakowania schowana jest wysuwana magiczna szufladka, zawierająca dwa pędzelki – jeden do cieni, drugi do wosku. Samo opakowanie jest solidne, nie rozpadło się podczas używania. Za paletkę zapłaciłam 20 z.

Cienie są w dwóch odcieniach- jasnym i ciemniejszy. Można je łączyć ze sobą, są dobrze na pigmentowane i od razu nadają brwiom odpowiedniego koloru, wyrazu i kształtu  Mają długą trwałość, w idealnym stanie wytrzymują cały dzień, nic nie schodzi.Cienie nie pylą i nie zbrylają się na brwiach.


Oprócz dobrych cieni paletka posiada na prawdę świetne pędzelki. Jasny do nakładania wosku, a ciemny do nakładania cieni. 
 Pędzelki mają delikatne włosie, którymi świetnie aplikuje się cień oraz wosk. 

Paletkę posiadam od kilku tygodni, zużycie jest nie wielkie, ale to nic dziwnego skoro nakładamy małe ilości cieni. Mam jeszcze kredkę do brwi, jednak ona nie przypadła mi do gustu. Z tej paletki jestem na prawdę zadowolona.
A Wy czego używacie do zaznaczania brwi?

Komentarze