Płyn do układania włosów

Witajcie

Mimo, że moje włosy są podatne to i tak nie lubię ich modelować, układanie na szczotę to dla mnie zajęcie, którego nie lubię.

Nie lubię także używać lakieru, nie lubię gdy moje włosy są ni posklejane, ponieważ czuję się jak w kasku. Ale aby nasz fryzura wytrzymała musimy ją utrwalić. Znalazłam produkt, który utrwala włosy, ale ich nie skleja, to Naturalny Loton 2.

Opis produktu

Loton 2 to jedyny w 100% naturalny płyn do układania włosów. Jest idealny do wszystkich rodzajów włosów. Ułatwia modelowanie i układanie fryzury, a zarazem wzmacnia i regeneruje włosy. Dzięki Lotonowi nie musisz już wybierać między pięknym wyglądem a zdrowiem swoich włosów. Z Lotonem wszystko układa się wyśmienicie. Zawiera naturalne proteiny oraz posiada atest PZH. Kosztuje ok. 7 zł.
Skład.
Aqua, Alcohol Denat., Hydrolyzed Proteins, Proteins, Parfum, Methylparaben, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Limonene, Citronellol, Linalool, Geraniol. 

Opakowanie posiada pompkę, która dobrze działa, nie zacina się, a produkt dobrze rozpyla w postaci mgiełki. Płyn ma postać wodą, więc jest bardzo wydajny.

Ten płyn mam już ok. roku, nie skleja włosów, dobrze je utrwala. Gdy robię koka to zawsze na koniec spryskuję go płynem i trzyma się cały  dzień. Płyn nie niszczy włosów, nie wysusza ich. Posiada ładny, delikatny zapach, nie jest wyczuwalna żadna chemia.

 Używacie takich płynów czy wolicie pianki?

Komentarze