Szampon dla rudych włosów

Witajcie

Dokładnie od Dnia Kobiet jestem posiadaczką włosów o rudym odcieniu. O całym farbowaniu, użytej farbie i uzyskanym odcieniu napisałam osobny post na blogu, więc nie będę się powtarzać.  

Od tego momentu postanowiłam wprowadzić pewne zmiany w mojej dotychczasowej pielęgnacji, ponieważ zależało mi na dłuższym utrzymaniu uzyskanego koloru, oraz jego intensywności.  

Pierwszy element nowej pielęgnacji stanowi szampon do włosów rudych Joanna Ultra Color System.
Od producenta:
Lubisz kontrastowe, intensywne refleksy Twoich włosów? Chciałabyś zachować je na dłużej? Potrzebujesz kosmetyku, który zapewni Twoim włosom właściwą pielęgnację i podkreśli wyrazistość odcienia. Szampon zawiera składniki działające ochronnie i nawilżająco na włosy. Formułę produktu wzbogacono o specjalny system koloryzacji, który ożywia kolor i przedłuża jego trwałość. Włosy stają się delikatne w dotyku, a blask koloru pozostaje piękny i głęboki – po prostu olśniewający.
Wyjątkowa skuteczność:
-podkreślona intensywność odcieni
-kolor o atrakcyjnym połysku
-kompleksowa pielęgnacja włosów


A tutaj jest skład
Opakowanie, czyli tradycyjna plastikowa butelka o pojemności 250 ml. Butelka zamykana jest na typowy klik, gdy jest zamknięta nic się z niej nie wylewa. Jedyny minus opakowania jest taki, że butelka jest kolorowa, co uniemożliwia zobaczenie ile produktu jeszcze zostało.
Konsystencja szamponu jest bardzo płynna. Gdy wylewamy go na dłoń to lubi się rozlewać i brudzić zamykanie.
Szampon ma dość specyficzny zapach.Dla mnie jest on chemiczny, podobnie pachnie jak farby do włosów.Posiada bardzo intensywny perłowo-czerwony kolor, który lubi farbować wodę i brudzić łazienkę. Ale spokojnie da się to z łatwością zmyć.

A tutaj jeszcze zdjęcie zrobione przy użyciu lampy.
Działanie
Szampon na pewno dobrze się pieni, wystarczy mała ilość produktu aby umyć całą głowę. Jeśli chodzi o mycie, to tutaj daje sobie radę, dobrze zmywa oleje. Nawilża włosy, po jego użyciu są miękkie i gładkie, łatwo się rozczesują. Niestety jego zapach jest bardzo wyczuwalny również po wyschnięciu włosów, dlatego po jego użyciu zawsze stosuję odżywkę o jakimś ładnym zapachu.  Nie podrażnia skóry głowy, nie spowodował wystąpienia łupieżu czy też swędzenia skóry.
Czy wpływa na kolor włosów? W moim przypadku zdecydowanie tak. Po umyciu włosów tym szamponem kolor staję się żywszy, intensywniejszy. Gdy umyję włosy zwykłym szamponem kolor staję się ciemniejszy i bardziej wypada w kierunku odcieniu kasztana. Natomiast po jego zastosowaniu kolor jest bardziej jaśniejszy i zdecydowanie bardziej czerwony, nawet moje małe odrosty stają się w tedy lepiej widoczne.

Szampon jest łatwo dostępny,  ja swój kupiłam w małej drogerii za ok 7 zł.
Są dostępne inne wersję tego szamponu, słyszałam że fajny jest też ten do włosów blond i rozjaśnionych, który usuwa żółtawy odcień. Niestety ja tej wersji do włosów jasnych nie używałam, więc nie mogę potwierdzić tej informacji, ale może któraś z czytelniczego owego bloga używała go i zechce podzielić się swoją opinią z innymi. 

Ten szampon na pewno się sprawdzi dla posiadaczek rudych włosów i takim właśnie go serdecznie  polecam.

Komentarze