Ulubina aplikacja z ostatnich miesięcy


Witajcie

Macie swoje ulubione aplikacje do których często zaglądacie? Ja mam i jedną z nich Wam  w tym poście przedstawię.

 Odkryłam tę aplikację przez czysty przypadek. Szukałam Google Play aplikacji, która umożliwi mi czytanie e-booków i taki o to sposobem trafiłam na Wattpad.
 Co piszą o Wattpad na Google Play
Dołącz do milionów czytelników, którzy pokochali Wattpada - stale rosnącą światową bibliotekę książek i opowiadań do pobrania.
Jedna z 5 najlepszych aplikacji — czytników e-booków — przez ostatnie 3 lata!
• Najlepsze darmowe e-booki i opowiadania w kategoriach science fiction, fantasy, horror, kryminał, romans, fanfiction, literatura młodzieżowa, thriller, klasyka, poezja i wielu
innych!
• Wattpad to również aplikacja umożliwiająca elektroniczne pisanie i publikowanie książek, które inni użytkownicy mogą czytać oraz głosować na nie i komentować je
• Opowiadania i czytelnicy przekraczający wszystkie granice. Mamy książki, czytelników i
pisarzy w każdym kraju i języku, m.in. angielskim, włoskim, hiszpańskim, portugalskim, koreańskim, wietnamskim, chińskim, francuskim, tagalskim, japońskim i tureckim
• Czytaj popularne e- booki i książki klasyków literatury: Moby Dick, Alicja w Krainie Czarów, Sherlock Holmes, Sztuka wojenna Sun Zi, Cudowna Kraina Oz, Szekspir w opowiadaniach dla młodzieży, Romeo i Julia, Duma i uprzedzenie i wiele innych.
• Nawiąż kontakt ze swoimi ulubionym autorami, takimi jak Margaret Atwood, Paulo Coelho i tysiące ambitnych, nieznanych pisarzy z całego świata.
• Dyskutuj i komentuj najlepsze e-booki przeczytane przez Ciebie i poznaj innych czytelników
• Otrzymuj wiadomości o nowych książkach i opowiadaniach bezpośrednio od autorów, głosuj na nie i komentuj je wraz z innymi czytelnikami
• Zsynchronizuj swoją bibliotekę e-booków w aplikacji Wattpad i czytaj książki na telefonie, tablecie i w sieci
• Pobierz książki fanfiction i opowieści Anime, takie jak Naruto, i historie bohaterów ponadnaturalnych, takie jak Wilkołaki, Pamiętniki Wampirów i Zmierzch
• Pisz opowieści z takimi celebrytami w roli bohaterów, jak Lucy Hale, Harry Styles, Ian Somerhalder i Nina Dobrev
• Pisz i czytaj darmowe e-booki fanfiction i opowiadania o swoich ulubionych gwiazdach: One Direction, Emblem3, Mindless Behavior, Justin Bieber i światowych gwiazdach muzyki pop.
Książki napisane przez młodych autorów, które są na prawdę świetne. Znajdziemy tutaj opowiadania o każdej tematyce. Najbardziej lubię czytać opowiadania o prawdziwym życiu, problemach młodych ludzi. Książki lekko się czyta, ponieważ napisane są prostym językiem, a dzięki temu, że w tekst wplątane są śmieszne zdania czasami mogą doprowadzić nas do łez.
Aplikację mam na smartfonie jak i na tablecie, na każdym z tych urządzeń dobrze się czyta. Czcionka jest duża, niczym jak tradycyjna  książka:)
Książki najczęściej czytam wieczorem, przed snem. Ta aplikacja okazała się wielkim zbawieniem, gdy dopadła mnie bezsenność, ale teraz już wiem jak ją pokonać:)

Moją pierwszą i jak na razie najlepszą książką jaką czytałam była "Od nienawiści do miłości". Oj ta książka daje dużo do myślenia, dlatego chcę Wam ją polecić.

A Wy czytacie e-booki? Jakie lubicie najbardziej i na czym je czytacie?

Komentarze