Isana Hair Professional, Oil Care Haarol

Witajcie

Zabezpieczanie końcówek włosów jest bardzo ważne i chyba każda dbająca o swoje włosy dziewczyna o ty wiem. Jednak trudno jest znaleźć odpowiedni do tego celu produkt.

Ja przez pewien czas używałam jedwabiu z Joanny, oraz serum z Marion. Sprawdzały się dobrze, ale teraz znalazłam coś lepszego.

  Opis produktu
Olejek do włosów mocno zniszczonych i suchych. Zawiera olejek arganowy. Nadaje włosom zdrowy połysk. Przetestowany przez fryzjerów. Olejek do włosów ISANA Hair Professional zawiera bogaty kompleks olejków pielęgnacyjnych, w skład którego wchodzą oleje: arganowy i słonecznikowy. Olej szybko się wchłania i uszlachetnia włosy, jednak ich nie obciąża i nie pozostawia w nich tłustych resztek. Ultralekka, nie natłuszczająca i bardzo skuteczna formuła pielęgnuje włosy mocno zniszczone i suche. Efektem są zdrowe, silne i lśniące włosy. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Skład
Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuss Seed Oil, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Citral, CI 40800
Olejek kupimy w  Rossmannie za ok. 10 zł.


Moja opinia
Olejek jest w fajnej butelce, z wygodnym aplikatorem. Ma ładny złoty kolor i śliczny słodki zapach. Bardzo dobrze że zawiera naturalne oleje, ponieważ  na włosy nie nakładamy samych silikonów.  Dobry jest do rozczesywania włosów, jako odżywka bez spłukiwania. Chociaż ja najczęściej stosuję go na suche włosy, a olejek sprawia, że są wygładzone, błyszczące i lepiej się rozczesują. U mojej siostry wpływa na ich skręt. Olejek nie przetłuszcza włosów, ale też nie nakładam go w dużej ilości. Zmniejsza uszkodzenia mechaniczne włosów, ponieważ nie mam rozdwojonych końcówek. Olejek mam już kilka miesięcy i jak widać na zdjęciu zużycie jest niewielkie.


Jaki jest Wasz ulubiony produkt do zabezpieczania końcówek?

Komentarze