Minimalistyczna biżuteria

Witajcie

Dzisiaj będzie post  tym co kobiety kochają najbardziej czyli biżuteria:)

Dziś są moje urodziny, ale z braku czas dziś, świętowałam je w minioną sobote. Oj było bardzo rodzinnie i były prezenty;) 
Jako, że od mojej siostry dostałam łańcuszek, to postanowiłam pokazać Wam mój mały zbiór łańcuszków.  

Moje łańcuszki są delikatne, minimalistyczne. Nie lubię gdy są grube, ciężki i mają duże przywieszki. Na pierwszy rzut  pokażę Wam srebro, bo to zdecydowanie je bardziej lubię. 

Ten łańcuszek z przywieszką ze znakiem zodiaków, czyli w moim przypadku bliźniąt mam najdłużej. Jego też noszę najczęściej, prawie codzienie.  





Kolejny z przywieszką. Do niego mam również kolczyki. Fajnie wygląda założony do bluzku koszulowej, ładnie w tedy podkreśla dekolt 


Kolejny łańcuszek z kryształkiem Svarowskiego, do ktorego mam również kolczyki. Prezent urodzinowy od brata. Bardzo elegancki i gustowny. Pasuje do większości stylizacji, ponieważ posiada biały kryształ.




A teraz kolej na złoto. Łańcuszek z podkowa dostałam na Pierwszą Komunię Świętą, więc ma już trochę latek, ale nadal dobrze wygląda.



 A tutaj mój prezent. Zawsze podobał mi się łańcuszek z przywieszką znaku nieskończoności, więc taki dostałam od mojej kochanej siostry:*

A tak się prezentują wszystkie.

Jeśli chodzi o łańcuszki to preferuję delikatne, natomiast kolczyki lubię duże i długie.

A Wy jaką biżuterie lubicie najbardziej, skromną czy odważną?

PS.Jeśli chodzi o inne prezenty t dostałam piękny bukiet czerwonych róż oraz bon do salonu spa. Tak więc samo to co kobiety lubią: kwiaty, biżuteria i spa:)

Komentarze