Nowe okulary Beliitti



Witajcie

Czy są wśród czytelników mojego bloga osoby które noszą okulary, jeśli tak to ten post kieruję do Was:)

Od kąt zaczęłam nosi okulary, a dokładnie od 4 lat, mam duży problem związane ze słońcem. Bardzo duże nasłonecznienie powoduje u  mnie łzawienie, do puki nie prowadziłam samochodu, jakoś sobie z tym radziłam. Jednak prowadzenie samochodu z łzawiącymi od słońca oczami jest bardzo niebezpieczne. 

Szukałam jakiegoś dobrego rozwiązania, aby to rozwiązać. Najłatwiej byłoby kupić okulary korekcyjne przeciwsłoneczne, ale nie odpowiadał mi wizja ciągłego noszenia jednej pary okularów w torbie. On już dosyć jest ciężka:)

Będąc kiedyś na badaniach  okulisty, dowiedziałam się o okularach z nakładką polaryzacyjną. Na drugi dzień byłam już u optyka i wybierałam nowe okulary:)

Okulary są bardzo lekkie, ponieważ wykonane są z plastiku. Na początku mamy zwykłe okulary korekcyjne.

Następnie na okulary nakładamy nakładkę polaryzacyjną, ja mam w brązowym odcieniu, ale są dostępne jeszcze w innych kolorach. Po nałożeniu takiej nakładki mamy okulary przeciwsłoneczne. 

Nakładka mocuje się za pomocą magnesu, więc jej zakładanie jest banalnie proste. A sama nakładka dobrze się trzyma.

Okulary są bardzo wygodne i jestem z nich zadowolona. Teraz noszę okulary korekcyjne, ale gdy zaczyna mocniej świecić słońce, to nakładam na nie nakładkę i już słońce nie jest mi straszne.

Okulary są z firmy Beliitti wraz z nimi dostałam etui i ściereczkę do ich czyszczenia. A kosztowały mnie jedynie 360 zł, co jest na prawdę świetną ceną.

A tak się prezentują na mnie:)




Jeśli chodzi o kolor, to w nim czuję się dobrze, przymierzałam jeszcze niebieskie, ale to zdecydowanie nie mój kolor. Jeszcze z tego modelu  skusiłabym się na czarne.

A na koniec jeszcze powiem, że od optyka dostałam w gratisie soczewki, ale jeszcze ich nie zakładałam.

Miłej niedzieli Wam życzę, naładujcie akumulatory na kolejny tydzień. 
Ja swoje już ładuje, bo u mnie ten tydzień zapowiada się bardzo ciężki:(

Komentarze

  1. Witaj. Jak sprawują/sprawowały się polecane tu oprawki clip on? Rozważam zakup tego typu okularów. Jaki model Ty masz ? bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Mam okulary ponad rok i jestem z nich zadowolona. Są mega wygodne, teraz już nie muszę nosić dwóch par okularów:) Niestety nie wiem jaki jest ich model.Ja je polecam, bo u mnie się sprawdzają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, jaki to jest model?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wewnątrz powinien byc symbol

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary są z firmy Beliitti BHP018 C7 51 18140 i nakłada przeciwsłoneczna CAT.3 POLARIZED.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, a czy zdradziła byś gdzie kupiłaś te okularki? dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Kupiłam je u optyka w swoim mieście. Okulary nie pochodzą ze znanej sieciówki. Tutaj podaje link do strony na której można kupić takie okulary: https://kodano.pl/okulary-belutti.html?cat=3&frame_polarization=12
      i strona Belutti: http://www.belutti.com/. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ten typ oprawek. Sama mam podobne i uważam, że bardzo mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te okulary mam już 6 lat i ciągle są w idealnym stanie. I to są moje najlepsze okulary do prowadzenia auta w bardzo słoneczny dzień. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz