FREEDOM- lakiery do paznokci


Hej,


Od pewnego czasu robię sobie manicure hybrydowy, który jest bardziej trwalszy niż tradycyjny. Jednak zdarza mi się robić przerwy między jedną a drugą hybrydą, wtedy korzystam ze zwykłych lakierów.

Będąc kiedyś w PEPCO spotkałam lakiery do paznokci firmy FREEDOM, a że kolory były przepiękne to skusiłam się na zakup 2:)

  

Lakiery mają prześliczne kolory, a wybór był przeogromny. Ja zdecydowałam się na dwa kolory.
 Srebrny z małymi błyszczącymi drobinkami, idealny do malowania jednego paznokcia.
 Oraz słodki cukierkowy róż. Świetnie podkreśla opaleniznę.

 
Lakiery posiadają bardzo rzadką konsystencję, dzięki czemu bardzo dobrze się nimi maluje. Mają także fajne grube, płaskie i krótkie pędzelki, które dobrze rozprowadzają lakier nie zostawiają smug. Bez problemu możemy nakładać bardzo cienkie warstwy, co przedłuża trwałość manicure. U mnie wytrzymują ok 4 dni.


Za jeden lakier zapłaciłam 4,99zł, więc cena jest super, a kolory idealne  na lato. 

Spotkałyście się już z tymi lakierami? Jakie kolory preferujecie na lato?

Komentarze

  1. ja na lato najbardziej lubię miętowe kolorki z semilaca mam wrażenie że super kontarstują z opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, miętowe i błękitne kolory pięknie podkreślają letnią opaleniznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz