Moje małe hobby



Witajcie

Lubię ludzi z pasją, którzy posiadają jakieś swoje zainteresowania. Jedni uprawiają sporty, inni czytają książki, a jeszcze inni kolekcjonują przeróżne rzeczy.

Ja osobiście należę do tej ostatniej grup ludzi, uwielbiam pocztówki  z wyjazdów:)

Tak, zbieram pocztówki z różnych zakątków Polski i świata.  Większość osób w mojej rodzinie czy znajomi wiedzą, że posiadam małą kolekcję pocztówek i zazwyczaj pomagają mi w powiększaniu moich zbiorów. 


 Tak wygląda maja mini kolekcja, która ciągle się powiększa o nowe pocztówki czy różnego rodzaju bilety i wejściówki z moich wyjazdów.


 A tutaj przedstawiam Wam kilka moich ulubionych
 No powiedzcie sami czyż nie jest piękna
 Z naszej polskiej Wisły też mam






















Najwięcej pocztówek mam z Włoch, Bułgarii i z Chorwacji, ale nie ma się co dziwić w końcu to najczęstszy kierunek wakacyjny polaków.

 Jeszcze brakuje mi baaardzo dużo pocztówek, nie mam z wielu państw. Mam nadzieje, że z czasem moja kolekcja znacznie się powiększy.

Komentarze