Naturalny sposób czyszczenia biżuterii


 Witajcie,

Moja biżuteria ze srebra troszkę się już zabrudziła, więc najwyższy czas ją wyczyścić.

Postanowiłam pokazać Wam jak doprowadzam biżuterię do ładnego wyglądu bez użycia chemicznych produktów.

Kiedyś miałam specjalny płyn do czyszczenia srebra, ale nie byłam do końca z niego zadowolona. Raz zdarzyło się że moje pierścionki po takim czyszczeniu były w jeszcze gorszym stanie. Musiałam je wtedy ratować domowym, naturalnym sposobem, który praktykuje do dziś.

Najprostszy przepis na pastę do czyszczenia to po prostu połączenie płynu do mycia naczyń z sodą oczyszczoną.

Tak przygotowana pastę nakładam za pomocą szczoteczki do zębów na biżuterię. Po kilku minutach delikatnie czyszczę ją.


Następnie płuczę w wodzie i poleruje ściereczką. I gotowe.


Soda i płyn, tylko tyle potrzeba aby cieszyć się piękną biżuteria:)







Komentarze