Top coat Bell



Witajcie,

Od 2 tygodni mam małą przerwę od robienia hybryd, chciałam, aby moje paznokcie troszkę odpoczęły i się wzmocniły. 

Ale że manicure robiony tylko lakierem wytrzymuje w nie naruszonym stanie ok 2 dni, musiałam więc kupić top coat. Chciałam aby manicure wytrzymał znacznie dłużej, nie uśmiecha mi się malować co 2 dzień paznokci.

Top Coat z Bell kupiłam w drogerii za 12 zł. Top zamknięty jest w butelce z czarnego szkła. Sam top jest bezbarwny i odrobinę gęstszy niż zwykły lakier. Zasycha na paznokciach bardzo szybko, mimo nałożenia grubej warstwy.

Paznokcie pomalowane lakierem a następnie top coatem wyglądają jakby były zrobione hybrydą. Są błyszczące, trwalsze i wytrzymalsze na urazy mechaniczne.


Manicure z top coatem wytrzymuje mi 4 dni. Więc 2 razy przedłuża trwałość lakieru. 

Jak na razie jestem z niego zadowolona, zobaczymy jak się sprawdzi przy dłuższym stosowaniu.

Komentarze