Żel do wieczornego oczyszczania twarzy



Witajcie

Produkt do oczyszczania twarzy zazwyczaj miałam jeden, który służył do porannego jak i wieczornego mycia twarzy. 

Jednak teraz postanowiłam to zmienić, gdyż zauważyłam ze wieczorem potrzebuję czegoś mocniejszego, co pozwoli mi dokładniej pozbyć się zanieczyszczeń oraz makijażu. 

W tym celu kupiłam żel Mixa. Jak się sprawdza? 


Sprawdza się na prawdę całkiem dobrze. Fajnie rozprowadza się po skórze, dobrze pieni, a piana jest gęsta jak śmietana więc podczas mycia żel jest wyczuwalny. Dokładnie czujemy jak piana masuje naszą skórę pozbywając ją makijażu.

Produkt dobrze radzi sobie z kosmetykami pielęgnacyjnymi jak i kolorówką. Mój krem BB oraz tusz do rzęs pięknie się rozpieszczają pozostawiając czystą skórę.

Żel nie przesusza skóry ( nie mamy uczucia szorstkiej i takiej tępej ) wręcz przeciwnie pozostawia ją nawilżoną i przyjemnie miękką w dotyku. Nie pozostawia tłustej powłoki, której tak bardzo nie lubię.

Mnie osobiście żel nie podrażnia, nie uczula. Jedynie jeśli podczas mycia oczu za mocno je masuje i odrobina piany dostanie się do oka, wówczas czuję lekkie pieczenie. Jednak jest ono delikatne i po przepłukaniu woda szybko mija.


Sama produkt posiada piękny zapach, który dość długo jest wyczuwalne, ale nie jest on bardzo mocny czy męczący. Jest bardzo przyjemny, co również sprawia że mycie jest przyjemniejsze.

Kupimy go w Rossmann za ok 20 zł, a że żel jest bardzo wydajny, bo jedna pompka starcza na uczycie twarzy, opłaca się go kupić.

Podsumowując dobry produkt, godny polecenia.

A Wy macie jeden kosmetyk myjący, czy dwa do porannego i wieczornego oczyszczania? 

Komentarze