Odżywka Isana do włosów brązowych


Witajcie,

Od czterech miesięcy farbuje włosy, dokładnie to 3 razy nałożyłam na nie farbę. Jednak nie chcę ich tak często męczyć farbami, wolę w bardziej mniej szkodliwy sposób troszkę je przyciemnić.

Dlatego w tym celu kupiłam w Rossmannie odżywkę do włosów brązowych.

Co pisze o niej sam producent:
 Isana professional odżywka Brown Color Shine. Formuła z potrójnym efektem, z karmelem i ekstraktami z kakao i orzechów włoskich. Nadaje włosom intensywnie lśniący brąz. Zawiera pigmenty kolorowe. Nie zawiera silikonów. System 'color shine' do włosów brązowych i brązowo farbowanych: zawiera kompleks 'color shine' z filtrem UV i pigmentami kolorowymi; zawiera witaminę E, karmel i ekstrakty z kakao i orzechów włoskich; ułatwia rozczesywanie włosów. Potrójny efekt formuły: odbijanie światła przez włosy brązowe; długotrwały połysk; intensywna pielęgnacja. Działanie pielęgnacyjne: Regularnie stosowana odżywka ISANA Professional - Brown color shine z filtrem UV i pigmentami kolorowymi sprawia, że włosy otrzymują lśniący połysk. Dzięki bogatej w składniki formule pielęgnacyjnej zawierającej karmel, ekstrakty z kakao i orzechów włoskich oraz pantenol, odżywka umożliwia łatwe rozczesywanie włosów, które od nasady aż po końce mają wygładzoną powierzchnię i wypielęgnowany wygląd. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.



Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosoulfate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Parfum, Propylene Glycol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Quaternium-80, Methylparaben, Benzophenone-4, Propylparaben, Juglans Regia Seed Extract, Lacid Acid, Glucose, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel, Basic Brown 16, Basic Brown 17< Basic Blue 99.

Moja opinia:
Odżywka o odpowiedniej  gęstości, bardzo  dobrze się rozprowadza na włosach jak i  spłukuje. Już podczas spłukiwania włosy są odczuwalnie gładsze. Nie plącze ich. Barwa odżywki jasno brązowa o przyjemny lekko orzechowym zapach. Nie zauważyłam aby mocniej przetłuszczała włosy. Nie wystąpiło u mnie podrażnienie, czy swędzenie.


Czy wpływa na kolor włosów?
 Hmm, trudno to ocenić. Ja osobiście nie odnotowałam takiego działania, ale moje włosy są farbowane, więc może dlatego.

Na pewno  odżywka wpływa na nawilżenie włosów, odkąd ją stosuje, włosy są nawilżone, lepiej się  układają oraz wyglądają.


Odżywka jest całkiem wydajna, wystarczy odrobina aby pokryć nią całe włosy. Pewnie to też dzięki temu, że dobrze się rozprowadza. Po przeszło miesiącu stosowania w opakowaniu zostało jeszcze wiele kosmetyku. 

Opakowanie ma 200 ml pojemności, ja osobiście bardzo lubię gdy odżywki są w takich właśnie opakowaniach. Wydobycie z nich kosmetyku jest proste i do samego końca możemy opróżnić opakowanie. Również kosmetyk jest szczelnie zamknięty i nie ma możliwości aby się rozlał. W przypadku butelek często mi się to zdarzyło. 

 
A u Was posiadaczek brązowych włosów jak się sprawdza?

Komentarze