Rosyjski szampon przeciw wypadaniu włosów




Witajcie,

Tak jak obiecałam w jednym z postów, że napiszę coś o nowym rosyjskim szamponie którego obecnie testuję. Dzisiejszy post będzie niemu poświęcony.



Specjalny szampon skomponowany na bazie zmrożonej wody oraz 17 syberyjskich ziół z dodatkiem czerwonego jałowca, tarczycy bajkalskiej oraz mumio.
Dostarcza niezbędnych minerałów i witamin, dzięki czemu pobudza i przyspiesza wzrost włosów. Działa tonizująco i przeciwzapalnie na skórę głowy.

Składniki aktywne:
Jałowiec pospolity, Mumio, Tarczyca bajkalska, Różanecznik dahurski, Oman wielki, Powojnik syberyjski, Kocanka piaskowa, Nawłoć dahurska, Iglica pospolita, Gnidosz uralski,  Malina kamionka, Pokrzywa zwyczajna, Mydlnica lekarska, Rumianek pospolity, Lepnica jenisejska, Różeniec górski, Bylica mongolska, Tarczyca bajkalska, Kokoryczka wonna, Jasnota biała     
Nie zawiera SLS, parabenów, silikonów, PEG i produktów ropopochodnych.


 Zapach najbardziej mi się podoba. Szampon pachnie tak oryginalnie, jak kwiecista wiosenna łąka, lekko i świeżo. Coś wspaniałego.


Szampon ma bardzo bogaty
skład w dobroczynne zioła . Pieni się stosunkowo średnio ponieważ w składzie nie ma SLS-u z czego jestem zadowolona. Dobrze myje, usuwa zanieczyszczenia z włosów. Nie plęcze ani nie pozostawia przysłowiowego "siana" na włosach. Po umyciu włosy są lekkie,miękkie i dobrze oczyszczone.
Szampon jest wydajny, niewielka ilość zmieszana z większą ilością wody wystarczy do porządnego umycia  włosów, tym bardziej że moje są kość krótkie ( do ramion). Cena szamponu przystępna ok 15zl za 350ml, ja kupiłam go w sklepie z ekologicznymi i naturalnymi produktami.

Najbardziej w tym szamponie podoba mi się fakt że w znacznym stopniu wpłynął na przetłuszczanie się skóry głowy. Wcześniej gdy w sobotę wieczorem umyłam włosy, to w poniedziałek bez mycia lub suchego szamponu nie mogłam wyjść z domu. 
Teraz wystarczy, że przeczeszę włosy i są w nadal dobrym stanie, spokojnie mogę je umyć wieczorem.

Jeden dodatkowy dzień świeżości to dla mnie dużo:) 



 Używam go już od miesiąca i jestem z niego zadowolona, zauważyłam efekty jego stosowania na włosach, a to już duży plus. Wygląda na to, że moje włosy go polubiły:)

Komentarze