Ulubieńcy grudnia

Hej,

Mam dla Was króciutki post z ulubieńcami grudnia. W tym miesiącu nie była dużo rzeczy, które jakoś bardzo mi się spodobały.

Na pewno na pierwszym miejscu są paznokcie hybrydowe w pięknych kolorach. O tym ciemniejszym kolorze usłyszałam tyle komplementów, ale nie dziwię się, jest on po prostu śliczny. Semilac Burgund Wine 083


 Jeśli chodzi o kosmetyki, to tutaj zdecydowanie miano ulubieńca należy się serum z Bielendy. Jestem jeszcze w trakcie testów, ale jak na razie sprawdza się wspaniale.

Muzycznych ulubieńców ma kilku

Alvaro Soler i Monika Lewczuk- Libre
 
Shakira i Maluma - Chantaje

Dulce Maria i Joey Montana - Volvamos
 Sofia Rejes i Wisin - Muevelo

W tym miesiącu do ulubieńców trafiła jedna rzecz z mojej garderoby- sukienka.

 Ostatnio moja mama kupiła 2 gry planszowe, bo  jakoś tak naszła nas ochota na powrót do takich gier. I tak oto w pierwszy dzień świąt grałam z rodzicami w chińczyka:)
 A na koniec, moje okna. Niby nic specjalnego, ale oko cieszy :)
 Tak,oto prezentują się moi ulubieńcy grudnia.

Komentarze