Wesołych Świąt

 Witajcie,

Zacznę od tego, że bardzo Was przepraszam za brak nowych postów na blogu, ale najzwyczajniej w świecie nie mam czasu na ich pisanie.  Ostatnio mam tyle rzeczy na głowie, że po prostu brakuje mi już czasu, aby to wszystko ogarnąć. 


Pomysły na nowe postu już mam, jednak gorzej z ich realizacją. Mam nadzieję, że w nowym roku będzie już lepiej:)

Dziś znalazłam chwilkę więc pokaże Wam kilka świątecznych zdjęć z mojej okolicy oraz dekoracji mojego domu.
 
 Małe światełka w oknie

A tutaj już mały stroik świąteczny z biedronki, który zdobi kuchenny parapet.

Jednak choinka, ta znajduje się w kuchni


 A druga stoi na komodzie w moim pokoju.
 I na koniec mała dekoracja. Prosta, skromna, ale jak ładna:)
I korzystając z okazji, chciałabym życzyć Wam :
Zdrowych, wesołych i rodzinnych świąt.
Miłej atmosfery, dobrego jedzenia oraz bogatego Mikołaja:)

Komentarze