Czas na nową pęsete


Hej

Od czasu do czasu wybieram się do salonu kosmetycznego na profesjonalną regulacje brwi i najczęściej wybieram regulowanie za pomocą wosku.

W domu natomiast brwi muszę poprawiać co kilka dni. Ostatnie domowe regulowanie było bardzo męczące, ponieważ miałam uszkodzoną pęsetę.

Podczas porządków w komodzie peseta upadła mi na podłogę, w efekcie czego nie schodzi się równo. A złapany włosek wysuwa się z niej.

Ale już kupiłam nowa pesetę Top Choice, która okazała być bardzo dobrej jakości, dlatego też piszę Wam ten post.

Być może któraś z Was potrzebuje dobrej i taniej pesety.

Swoja kupiłam w zwykłej drogerii za ok 7 złoty, więc jak za dobra pęsetę cena nie jest duża.

Peseta schodzi się idealnie, dzięki czemu wyrywa wszystkie włoski. Jest ostra i cienka, przez co z łatwością łapie każdy włos, nawet ten najmniejszy.

Za jej pomocą regulacja przebiegła sprawnie i bardzo szybko.
Pęseta spisuje się bardzo dobrze, ale muszę ją lepiej pilnować, aby znowu mi nie spadła.

Wiem, że ponoć najlepsza pęseta to Tweezerman, jednak wydać 80 zł na pęsetę, to chyba lekka przesada. Mi osobiście wystarczy taka.

Komentarze

  1. Pęseta umożliwia wybieranie pojedynczych włosków, co pozwala na dokładne usuwanie tych niepotrzebnych, które mogą wpływać na kształt i harmonię łuku brwiowego. Postaw na dobrej jakości pęsetę i zabieg- geometria brwi!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz