Must have sezonu- pompony


Witajcie,

W ostatnim czasie bardzo popularne stały się pompony. Kolorowe włochate kuleczki w formie breloczka przyczepiane do torebki.

Moja koleżanka z pracy własnoręcznie szyje takie pompony z naturalnego futerka z królika lub lisa. Są tak śliczne, że musiałam mieć takiego.

Do wyboru mamy różne kolory i rozmiary. A wszystko pięknie i solidnie wykonane.


Kolory są prześliczne, co jeden to ładniejszy,



A tutaj jeszcze inne,


 A tutaj zielony pompon z lisa,




 Ja już zakupiłam sobie, a teraz robię zakup dla mojej siostry.

Ładnie wyglądają przypięte do torebki, bądź kluczy


Koleżanka prowadzi również swój salon kosmetyczny, a na jej stronie na facebooku możecie dokonać zamówień na pompony. Tutaj przesyłam link klik

Ja już zamówiłam pompon w kolorze atramentowy ( już się szyje), będzie idealnie pasował do mojej nowej czarnej torby :)

  

Komentarze