Nowości

Witajcie,

Bardzo rzadko pokazuję Wam zawartość mojego kuferka z biżuterią, tak naprawę mam jej mało, ponieważ nie często robię takie zakupy .

 Jednak ostatnio do kuferka trafiło kilka okazów. 
 Na początek komplet ze srebra. Delikatny, subtelny taki jak lubię. Brakowało mi srebrnych długich kolczyków, które ładnie wyglądają gdy mam upięte włosy.
 Złota bransoletka, jako fajny dodatek przy czarnej stylizacji. Duża i błyszcząca.
 
Długi srebrny naszyjnik. Długi, ale delikatny. Był dopełnieniem mojej świątecznej stylizacji


 

A teraz czas na mój najnowszy zakup- bransoletki.
Przeglądają allegro trafiłam na śliczne bransoletki, które są wykonane z kolorowych sznurków oraz ozdobnych przywieszek. Tak mi się spodobały, że razem z siostrą zamówiłyśmy cztery. Wybór koloru i wzoru był bardzo trudny.

Po długim zastanowieniu wybrałyśmy 

Fioletową
Szarą
 Białą
 Różową

 A tutaj jak wyglądają z bliska.





 Wybór bransoletki był ogromy, masa kolorów i przywieszek ( napisy, koty, sowy, rowery, okulary... itp).

Ale teraz mam bransoletkę na każdą okazje:)
 

Komentarze