Przegląd suplementów jakie stosowałam na wypadanie włosów- które się sprawdziły?



Witajcie,

Na wypadanie włosów dostępnych jest wiele preparatów, po szampony, maski, odżywki, wcierki na suplementach kończąc. Jak wiadomo nie wszystkie preparaty dają zadowalające efekty. Sama używałam ich kilku, ale tylko z niektórych jestem na prawdę zadowolona.

Dlatego dzisiaj chcę Wam napisać o suplementach, które sama używałam, pokazać, które u mnie się sprawdzały. Zaczniemy o tych, które najlepiej wpłynęły na zahamowanie procesu wypadania włosów.

Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże+ witaminy


Składniki: wyciąg z ziela skrzypu polnego (wyciąg z ziela skrzypu polnego, skrobia kukurydziana), żelatyna wołowa, wyciąg z ziela pokrzywy (wyciąg z ziela pokrzywy, skrobia ziemniaczana), wyciąg z pędów bambusa, premix witaminowy (kwas L-askorbinowy, amid kwasu nikotynowego, octan DL-alfa-tokoferylu, D-pantotenian wapnia, ryboflawina, chlorowodorek pirydoksyny, monoazotan tiaminy, kwas pteroilomonoglutaminowy, D-biotyna (skrobia ziemniaczana, D-biotyna), cyjanokobalamina, skrobia kukurydziana)), premix mineralny (mleczan żelaza II, siarczan cynku, siarczan manganu, siarczan miedzi II, jodek potasu, selenian IV sodu, skrobia kukurydziana), L-metionina, D-pantotenian wapnia (kwas pantotenowy), kwas para-aminobenzoesowy; dwutlenek krzemu, sole magnezowe kwasów tłuszczowych (substancje przeciwzbrylające), celuloza (substancja wypełniająca), dwutlenek tytanu (barwnik), D-biotyna.

Te tabletki używałam przez ok 2 miesiące. Była to okres gimnazjum, czas dojrzewania, w tedy bardzo wypadały mi włosy,  miałam już dość duże zakola. Tabletki na prawdę działały, stopniowo włosy przestały wypadać, zakola się zmniejszyły, miałam dużo nowych włosków. Moja koleżanka też je stosowała i również była zadowolona. Niestety nie wiem czy są jeszcze dostępne, bo kiedy chciałam je kupić, ale nigdzie nie mogłam ich dostać.

Humavit skrzyp i pokrzywa






Produkt zawiera drożdże piwne oraz ekstrakty ze skrzypu polnego i pokrzywy. Krzem zawarty w skrzypie pomaga w utrzymaniu dobrego stanu skóry, włosów i paznokci. Minerały i pierwiastki śladowe zawarte w pokrzywie wzmacniają paznokcie i włosy.
Skład: drożdże piwne (saccharomyces cerevisiae), skrobia ziemniaczana ( środek wiążący), fosforan triwapniowy (stabilizator), ekstrakt skrzypu polnego (7% SiO₂) , ekstrakt pokrzywy ( 3% SiO₂) 

Humavit używałam przez pierwszy miesiąc po 2 tabl dziennie, później po 1. Efekty były dobre, bo też długo ich używałam. Najgorsze czego nie lubię w tych tabletkach to, to że nie są powlekane, dlatego ciężko się je połyka, tym bardziej, że mają nieciekawy drożdżany zapach.

Maxi Krzem




Zawarte w Maxi Krzemie mikroelementy i witaminy:

Biotyna  wzmacnia włosy: wspiera powstawanie cebulek włosa i wspomaga ich wzrost. Cynk i selen korzystnie wpływają na prawidłowy stan włosów i paznokci. Miedź przyczynia się do prawidłowej pigmentacji skóry i włosów. Jod przyczynia się do utrzymania prawidłowego stanu skóry. Kwas PABA pomaga w utrzymaniu prawidłowej kondycji włosów, paznokci i skóry. Dodatkowo Maxi Krzem zawiera witaminy: C, B1, B2, B3, B12, E oraz kwas foliowy.


Nie wiem ile opakowań tych tabletek "zjadłam", ale już kilka ich była. Co jakiś czas robię są nimi miesięczną kuracje wzmacniającą. Zmniejszają wypadanie, ale musimy je trochę używać, min 3 miesiące.

Capivit piękne włosy



Skład: Kwas askorbinowy, niacyna, D-pantotenian wapnia, chlorowodorek pirydoksyny (witamina B6), fosforan sodowy ryboflawiny (witamina B2), monoazotan tiaminy (witamina B1), kwas foliowy, D-biotyna, cjanokobalamina (witamina B12).

Capivit w ogóle nie wpłyną znacząco na zmniejszenie wypadanie. Może jedynie w niewielkim stopniu je zmniejszył, ale to na prawdę w niewielkim. Raz go używałam, i nigdy już do niego nie wróciłam.

Skrzypovita



(1 kapsułka): witamina C  30 mg, D-pantotenian wapnia  3 mg, witamina B6   1 mg, ryboflawina  0,8 mg, tiamina  0,7 mg, witamina A  400 µg, biotyna  75 µg, cynk  7,5 µg,  ekstrakt ze skrzypu polnego 25 mg w kapsułce, ekstrakt z ziela pokrzywy 10 mg w kapsułce.

Substancje pomocnicze: laktoza, składnik otoczki: żelatyna, witamina C, ekstrakt ze skrzypu polnego, siarczan cynku, utwardzony olej sojowy, ekstrakt z ziela pokrzywy, substancje przeciwzbrylające: stearynian megnezu i dwutlenek krzemu, D-pantotenian wapnia (wit. B5), barwniki: E172 i E171, witamina B6, ryboflawina (wit.B2), tiamina (wit.B1), aromat, witamina A, biotyna.


Po skrzypowicie, nie było efektów. Mimo stosowania jej przez długi okres, w ogóle nie wpłynęłam na poprawę włosów.

Belisssa 
Skład: celuloza mikrokrystaliczna (substancja wypełniająca), ekstrakt z ziela skrzypu, hydroksypropylometyloceluloza (substancja glazurująca), mleczan żelaza (II), L-cysteina, laktoza, siarczan cynku, dwutlenek tytanu (barwnik), stearynian magnezu (substancja glazurująca), D-pantotenian wapnia, octan DL-alfa-tokoferylu, octan retinylu, żelatyna, hydroksypropyloceluloza (substancja glazurująca), talk (substancja glazurująca), olej roślinny, chlorowodorek pirydoksyny, ryboflawina, monoazotan tiaminy, kwas pteroilomonoglutaminowy, jodek potasu, D-biotyna, cyjanokobalamina, wosk pszczeli i wosk carnauba (substancje glazurujące).

Tak jak w przypadku Skrzypovity brak efektów stosowania. 

Trzy pierwsze pozycje mogę Wam polecić, bo mi pomogły, ale nie wiem czy w Waszym przypadku też będą działały. Teraz zażywam Biotebal, ale dopiero zaczęłam, więc na jakiekolwiek efekty muszę jeszcze poczekać. 

Powiedzcie mi jakie suplementy najlepiej u Was wpłynęły na zahamowanie wypadania włosów?



Komentarze