Foodbook 5/2017

Witajcie,

Nareszcie nadeszła pora na kolejny foodbook, czyli mój dzienny jadłospis. Bardzo lubię przygotowywać wpisy tego typu i cieszę się, że chętnie je czytacie. Dlatego po raz kolejny zapraszam do zapoznania się z niesamowicie smacznymi potrawami. Mam nadzieję, że Was zainspirują!

Śniadanie: 
 Na śniadanie zjadłam kanapeczkę z sałatą, żółtym serem, pomidorkiem i oregano.
  Przekąska:
Była również kawa, a jak wiadomo, gdy jest kawa to musi być też coś słodkiego, dziś był pączek z nadzieniem toffi
 Lunch:
Na lunch  do pracy wzięłam sobie gotowe danie, czyli kurczaka w sosie paprykowym z kawałkami papryki i kaszą bulgur. Bardzo rzadko kupuje gotowe dania, które po podgrzaniu w mikrofalówce można zjeść, ponieważ wole sama coś przygotować, bo wtedy mam pewność, że wiem co jem. Jednak skusiłam się na tego kurczaka i powiem Wam, że nawet mi smakował.
 Obiad:
 A na obiad miałam pyszną zupę jarzynową, którą bardzo lubię.
 Kolacja:
Na kolację miałam placek włoski, na którego przepis macie tutaj. 
 Wszystko było smaczne i w zastraszającym tempie znikało z talerzy;)

PS. Uciekam robić zdjęcia do kolejnego posta;)

Komentarze