Migawki z telefonu



Witajcie,

Mam dla Was post z migawką zdjęć robionych telefonem. Ja bardzo lubię oglądać takie posty pokazujące codzienne migawki z życia. Uchwycenie na zdjęciu zwykłych momentów z dnia.

Śpiący Dino

Wiosna w pobliskim miasteczku


Ptaszki też chciały znaleźć się na zdjęciu


Wracamy z pracy, tego dnia nawet ładna była pogodna, w kolejnych już nie

Pyszna kawa, pączek i pogawędka u koleżanki
Kwiaty mojej siostry, ach czyż nie są ładne
Kwiaty z papieru
 Wspomagacze podczas pisania pracy mgr- pomogły ;)
 Obraz ręcznie malowany, który kolega dostał  w pracy.
 Spontaniczna wycieczka do Strachowa, w którym jednak nie straszy
 Semilacowa słodycz rozdawana na otwarciu sklepu kosmetyczno- fryzjerskiego
 Długopis strzykawka
Mam nadzieję, że chociaż u Was pogoda dziś była ładna, bo u mnie pada cały dzień. Pogoda dzięki, której nie chce się nic robić poza leżeniem pod kocem z dobrą książką;)

Komentarze