Woskowanie- mój podgrzewacz



Witajcie,

Depilacja to podstawa jeśli chodzi o pielęgnacje ciała. Dobrze wykonana depilacja pozwoli nam nawet kilka tygodni cieszyć się skórą bez zbędnych włosków.

To jak ją przeprowadzimy, jaką metodę wykonamy zależy tylko od nas.

Mamy do wyboru depilację za pomocą :

  • Maszynki
  • Pasty cukrowej
  • Pasków do depilacji
  • Woskowania

Nie polecam depilacji za pomocą maszynki, ponieważ po ich użyciu włoski szybko odrastają nawet po 2 dniach i z biegiem czasu są coraz to mocniejsze. Również potrafią wrastać.

Osobiście polecam woskowanie za pomocą podgrzewacza. Ja już od kilku miesięcy mam podgrzewacz i jestem z niego bardzo zadowolona.

Posiadam tradycyjny poręczny podgrzewacz, który kupiłam na allegro, gdzie koszt wraz z przesyłką wyniósł ok 35 zł. Z podgrzewaczem w zestawie miałam wosk, paski i ładowarkę.

Podgrzewacz jest mały, więc możemy zabrać go praktycznie wszędzie, bo zmieści się do każdej torebki.

Posiada uniwersalne wkłady, które możemy zamówić na allegro za kilka złoty, co pozwoli na kilka dobrych miesięcy użytkowania. Dzięki przezroczystym wstawką możemy zobaczyć ile wosku nam zostało.
Wosk nagrzewa się ok 30 min, po tym czasie możemy sprawdzić na jednym pasku czy jest już dobrze rozgrzany oraz czy łatwo rozprowadza się.

Gdy wosk mam już gotowy nanosimy go na skórę z kierunkiem wzrostu włosa, następnie przykładamy pasek i szybkim ruchem pociągamy w kierunku pod włos. 


 Po depilacji smaruję skórę oliwką i już cieszę się ładnymi nogami przez kilka tygodni, w szybki i prosty sposób :)

Na allegro czy w sklepie jest wiele podgrzewaczy, a to jaki wybierzecie zależy tylko od Was, ale uważam, że taki podgrzewać najlepiej sprawdzi się przy depilacji w domowym zaciszu.

Komentarze