Zakupy- co nowego kupiłam w ostatnim czasie



Witajcie,

Nie wiem jak u Was, ale u mnie panuje kompletny brak czasu, dosłownie na wszystko. Czerwiec mija mi w tak szybkim tempie, że szok.

Ale wracajmy do posta, którego po strasznie długim czasie dałam radę napisać. Ostatnio był post z projektem denko, więc teraz musi być z zakupami- w końcu trzeba uzupełnić braki po zużytych kosmetykach.

Zakupów nie robiłam dużych, ale z czasem trochę się ich uzbierało. O nowych produktach, które szczególnie mnie zaskoczyły napiszę osobny post.

Nawilżający krem do twarzy z Nivea


Antyperspirant do stóp z Acerin- będzie o nim osobny post.


Garnier Czysta Skóra Actice z absorbującym węglem.

Tołpa Simply żel-pianka do mycia twarzy
Antyperspirant Nivea dry comfort

Krem do rąk i balsam do ciała z Soraya magia olejków.

Z pielęgnacyjnych rzeczy to już prawie wszystko.Pisze prawie, bo oczywiście kupiłam jeszcze żel do kąpieli i szampon do włosów, ale ich już znacie, ponieważ to moi ulubieńcy, więc już nie wrzucam ich zdjęć. 

Doszło mi trochę kolorówki, więc możecie spodziewać się posta zakupowego z kolorówką.

PS. Dzięki, że pomimo mojej dość długiej nieobecności i braku publikacji byliście ze mną i odwiedzaliście bloga - jest już ponad 10 000 wyświetleń :)

Komentarze