Tołpa simply łagodny żel- pianka do mycia twarzy, która się u mnie nie sprawdziła

Witajcie,

Do pielęgnacji twarzy mam swoich stałych ulubieńców. I gdy skończy mi się jedno opakowanie to kupuję drugie, ale czasami mam jednak ochotę wypróbować coś nowego. I zazwyczaj  nowe kosmetyki się u mnie sprawdzają, rzadko trafiam na kosmetyk, który nie polubiłby się z moją skórą. Jednak zdarzają się takie wyjątki, i o jednym z nich dziś Wam napiszę.

Tołpa Simply łagodny żel- pianka do mycia twarzy.



Dzięki delikatnej żelowej pianie, łagodnie oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Nie narusza bariery ochronnej, koi podrażnienia i nawilża. Odświeża i wygładza. Pozostawia skórę oczyszczoną bez uczucia ściągnięcia.

Skład


Skusiłam się na ten żel, ponieważ w Biedronce nie było mojego ulubionego żelu BeBeauty, a sam opis i skład był zachęcający. Kosmetyk zebrał dużo pozytywnych opinii na wizażu, więc stwierdziłam ,że go wypróbuję.

Żel bardzo dobrze się pinii i wystarczy dosłownie kropla, aby umyć całą twarz.Wydajny i tani kosmetyk myjący, który w dodatku ładnie pachnie. Pięknie zmywa makijaż, a wszelkiego rodzaju podkłady i tusze do rzęs rozpuszczają się w szybkim tempie. Skórę pozostawia miłą w dotyku, nawilżoną, bez uczucia ściągnięcia.

Na prawdę byłam tym żelem zachwycona do momentu, aż na mojej skórze nie wyskoczyły bolące krosty. Po kilku użyciach skóra zrobiła się czerwona, podrażniona, a wysyp krost był straszny. Wiem, że za taki stan odpowiedzialny jest ten żel, ponieważ w swojej pielęgnacji zmieniłam tylko kosmetyk myjący. Moja siostra również zauważyła pogorszenie stanu skóry po zastosowaniu tego żelu. 

Kosmetyki Tołpy są dobre, ale nie lubią się z moją cerą. Prawdopodobnie Tołpa w swoich kosmetykach ma składnik, który powoduje u mnie reakcję alergiczną, miałam kiedyś krem nawilżają z Tołpy, ale również nie sprawdził się.

Obecnie stan skóry powoli wraca do normy, ale bez wizyty u dermatologa się nie obyło. 

Szkoda, że moja skóra nie współgra z tym żelem, ale nic straconego odstąpiłam go kuzynce i mam nadzieję, że u niej dobrze się spisuje ;)

Komentarze