Zakupy z kolorówki

Witajcie,

Mam dla Was mini zakupy z kolorówki, o których pisałam Wam przy ostatnim poście z zakupami o tutaj.

Kolorówki nie ma, aż tak dużo, same podstawowe produkty, ponieważ nie jestem fanką kolekcjonowania kosmetyków i posiadania 10 róży i 5 podkładów.  Gdy kończy mi się jeden, to dopiero kupuję drugie opakowanie.

Zakupy zaczęłam od podkładu, i tym razem wybrałam podkład z Mayebelline Affimat Perfecting + Mattifying Foundation

 Podkład sprawdza się całkiem dobrze. Krycie jest bardzo mocne, ostatnio mam mały wysyp krost, ale ten podkład wszystko ładnie maskuje, ale nie daje efektu maski na twarzy. Nie jest ciężki, ładnie wyrównuje koloryt. Mat mógłby być mocniejszy, ale po użyciu pudru wszystko jest ok. 

Cena 17 zł

Bronzer, róż i rozświetlacz


 Bronzer  Vipera nr 202. Kolor jest dobrze napigmentowany, dosłownie wystarczy lekko dotknąć pędzel i już mamy pięknie podkreślone kości policzkowe.

 Fajny kakaowy odcień, który idealnie pasuje do mojej karnacji.

Cena 21,50 zł

Róż z Golden Rose Silky Touch nr 209. Do wyboru mamy dużo odcieni różu, nawet tych bardziej brzoskwiniowych. Ja mam ciepły różowy odcień i w porównaniu z różem z Manhattan, ten wypada 100 razy lepiej. Golden Rose posiada mocniejszy pigment i sam produkt lepiej się rozprowadza, nie tworząc tzw. placków, dłużej utrzymuje się na policzkach.

Cena 15 zł.

 Róż Do opakowanie dołączony jest pędzelek, którym dobrze aplikuje się produkt.
Rozświetlacz z Vipera nr 05. Mamy do wyboru chyba 6 odcieni, ja wybrałam bardziej brązowy. Posiada lekkie drobinki, które nie dają mocnego efektu, jest on raczej delikatny i subtelny. Osobiście nie przepada za zbyt mocno widocznym rozświetaczem.



  Ładnie komponuje się z bronzerem.

Cena 17 zł.
 I na koniec maskara z Eveline ReveLashes False Lash Efect Mascara.
Mocna intensywna czerń. Tusz posiada szczoteczkę, która pięknie rozprowadza tusz na rzęsach, nawet tych malutkich, nie skleja ich. Tusz nawet po 12 godz dobrze wygląda na rzęsach, nic się nie kruszy i nie rozmazuje.

Cena 18 zł.
 Tak prezentują się moje nowe produkty z kolorówki, myślę, że na kilka miesięcy mam z głowy zakup bronzera, różu i rozświetlacza :)
 

Komentarze