Kolorowe eyeliner Sephora

Witajcie

Letni makijaż w moim odczuci powinien być delikatny, w tym okresie nie dla mnie jest mocny makijaż oka.

Najczęściej makijaż oka wykonuje jednym jasnym cieniem oraz kolorową kreską. O moich kolorowych kredka już Wam pisałam, nadal sprawdzają się bardzo dobrze i własnie w okresie letnim najczęściej z nich korzystam. 

Jednak teraz będąc u kuzynki postanowiłam wypróbować kolorowe eyelinery. Eyeliner są z Sephory, a do wyboru mamy wiele pięknych kolorów.


My mamy nr 07 i 16.


Co mi się w nich podoba?

Poza ładnymi kolorami, to jego aplikacja. Eyeliner aplikujemy przy pomocy wygodnej gąbeczki w kształcie stożka. Bardzo lubię właśnie taką formę pędzelków. Nie mam problemów z używaniem pędzelków z włosiem, ale przy tym czuję się pewniej. Malowanie kreski tą gąbeczką jest precyzyjne, szybkie i wygodne. Jesteśmy w stanie narysować na prawdę cieniutkie kreseczki.

Co mi się w nich nie podoba?

To, to że są nie trwałe. Bardzo łatwo można je zmyć, nawet zwykłą wodą, więc raczej na wysokie temperatury się nie nadają, ponieważ spłyną z powieki. No nie wiem, może tylko ja trafiłam na takie nie trwałe egzemplarze. W interneci jest wiele pozytywnych opinii, ogólnie to dziewczyny bardzo sobie chwalą te eyelinery.
 No nie wiem co o nich sądzić...



Kosztują ok 40 zł, ale można je kupić taniej podczas przecen. 



Używacie w okresie letnim kolorowych kredek czy eyelinerów?

Komentarze

  1. Dla mnie zdecydowany numer jeden to eyelinery, są o wiele bardziej wyraziste jak dla mnie....Ciekawe te eyelinery z Sephory ale ich cena przeraza.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie się z Tobą zgadzam, ich cena jest kosmiczna. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Oooo właśnie szukałam recenzji tych eyelinerów i trafiłam na twój blog! Dziękuje ;) Zastanawiam się tylko czy w dzisiejszym czasie gdzie największą popularnością cieszy się yt prowadzenie bloga ma sens ? Myślę że prowadząc kanał na yt można mieć dużo szerszą widownie. Nie traktuj tego jako przytyk w swoją stronę ;) po prostu myślę że blogi powoli odchodzą do lamusa, a może się mylę ? Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością kanały yt są bardziej popularne, przez co można zyskać większą liczbę odbiorców, jednak nie każdy lubi mówić do kamery. A poza tym mi nie chodzi o popularność, ale o możliwość robienie tego co lubię :) Każdy komentarz, czy rekord wyświetleń to dla mnie powód do radości :) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz