Naturalne kręcenie włosów bez użycia ciepła dzięki Magic leverag



 Witajcie,

Uwielbiam kręcone włosy, ale to nic dziwnego skoro mam je proste. Jako typowa kobieta chce mieć to, czego nie mam. Szukałam i testowałam wiele sposobów na naturalne kręcenie włosów bez użycia ciepła, ponieważ mojej włosy są cienkie i delikatne nie chciałam ich dodatkowo niszczyć wysoką temperaturą lokówki. Również stanie 30 min z lokówką nie bardzo mi się podobało.

Swoje włosy kręciłam już na:
  • wałki
  • papiloty
  • chusteczki nawilżające
  • skarpety
  • koczki
  • warkocze
Nie dawno wypróbowałam kolejny patent na loczki dzięki chińskim Magic leverag, które kupiłam na allegro. Za 2 zestawy i przesyłkę zapłaciłam 21.50 zł.




W jednym (ja mam dwa) zestawie było 16 papilotów, 8 mniejszych, 8 większych, cztery kolory. Dodatkowo był tam też patyko-haczyk, złożony z dwóch części, który pomaga zainstalować kręciołka na pasmach włosów. 





Zakładanie papilotów jest bardzo proste i szybkie. Mi zajęło ok 10 min. 

Najpierw zaczynamy od podzielenia włosów na pasma, następnie nakładamy jedną skrętkę na patyczek z haczykiem. Haczyk zahaczamy o zakręcony przez palec kosmyk i naciągamy papilota na włosy. Dalej powtarzamy czynność aż nie zostaną nam żadne z wypuszczonych włosów.





Aby nasz skręt był mocniejszy papiloty zakładajmy na wilgotne włosy, a później wysuszmy je suszarką. Ja w swoich spałam i powiem Wam, że spało się w nich całkiem dobrze. 

Efekt jaki uzyskałam wyglądał tak:




Takie loczki utrzymały się do ok 6 godz. Myślę, że jakbym użyła pianki i na koniec spryskała je lakierem loki utrzymałyby się znacznie dłużej.

Podsumowując, papiloty Magic Leverag na prawdę polecam - są tanie, łatwe w użyciu, nie niszczą włosów, a efekt końcowy? Nie dość, że się utrzymują całkiem długo to jest po prostu genialny!

No i to by było na tyle, prawda że prosty sposób na loki?! Jeżeli któraś z Was skusi się na takie papiloty to mam nadzieję, że efekty będą zachwycające ;)

Komentarze